Home » Βιβλία » Ντίνας, Κ. 1998. H Έκθεση Iδεών στο Λύκειο: Γενικές αρχές, η διδακτική της, η αξιολόγησή της. Kοζάνη, σσ. 47

Ντίνας, Κ. 1998. H Έκθεση Iδεών στο Λύκειο: Γενικές αρχές, η διδακτική της, η αξιολόγησή της. Kοζάνη, σσ. 47

Tο μάθημα της «Έκθεσης Iδεών» είναι από τα πιο αμφιλεγόμενα του εκπαιδευτικού μας προγράμματος. Έχουν διατυπωθεί κατά καιρούς διάφορες απόψεις, από διθυραμβικά υποστηρικτικές μέχρι απαξιωτικές, που προτείνουν την κατάργηση του μαθήματος και τον εξοβελισμό του από την εκπαίδευση. Η δική μας άποψη είναι ότι, όσο το μάθημα αυτό εξακολουθεί να παραμένει όπως έχει στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, πρέπει να αντιμετωπίζεται από τους καθηγητές της ελληνικής γλώσσας με τρόπο, ώστε να προκύπτουν απ’ αυτό τα μέγιστα δυνατά οφέλη για τους μαθητές. Στο βιβλίο αυτό συνοψίζουμε τη δική μας πρόταση για το μάθημα, όπως αυτή προέκυψε και από μια σειρά σεμιναριακών μαθημάτων, που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια του Π.Ε.Κ. Κοζάνης σε όλη τη Δυτική Μακεδονία. Τα σεμινάρια αφορούσαν την ειδική διδακτική των γλωσσικών μαθημάτων (δημοτικό, γυμνάσιο, λύκειο) και απευθύνονταν σε δασκάλους της ελληνικής γλώσσας και φιλολόγους καθηγητές των σχολείων της συγκεκριμένης περιφέρειας. O βασικός στόχος και αυτής της προσπάθειας ήταν η διδακτική αξιοποίηση των θεωρητικών απόψεων που έχουν διατυπωθεί γύρω από το θέμα της έκθεσης και όχι η συμβολή στην πρωτογενή θεωρητική έρευνα γύρω από το θέμα.


Leave a comment

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *