Home » Στην Παιδαγωγικη Σχολη Φλωρινας

Στην Παιδαγωγικη Σχολη Φλωρινας

  1. Αλεξίου Βασιλική, Η νηπιακή γλώσσα: Φραστικές τεχνικές και λεκτικές επινοήσεις
  2. Αμπατζή Ιωάννα, Παιδική λογοτεχνία του φανταστικού: δημιουργία κοινωνιολέκτων για φανταστικούς χαρακτήρες.
  3. Βαϊρινού Κωνσταντία, Τα Αναλυτικά Προγράμματα της Γλωσσικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο (1841-2002)
  4. Βαϊτσάκης Αθανάσιος, Ειδικές βιβλιοθήκες: Δυνατότητες πρόσβασης και ανάκτησης πληροφοριών
  5. Βακάλη Άννα, Η Έκθεση Ιδεών ως εξεταζόμενο μάθημα στις εισαγωγικές εξετάσεις για την τριτοβάθμια εκπαίδευση: Τα θέματα και μια πρώτη προσέγγισή τους
  6. Βουλγαρίδου Όλγα, Απόψεις εκπαιδευτικών αλλόγλωσσων/μειονοτικών μαθητών για τη δίγλωσση ειδική εκπαίδευση στη Δυτική Θράκη
  7. Βράντση Αγάπη, Αναδυόμενος γραμματισμός και φιλαναγνωσία: Στάσεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών
  8. Γαβάνου Φωτεινή, Η συγκρότηση του αριστοτελικού επιχειρήματος και η αξιοποίησή του στην εκπαίδευση (με έμφαση στο μάθημα της Έκθεσης – Έκφρασης της Γ’ Ενιαίου Λυκείου)
  9. Γιαννάκου Μαρία-Ελένη, Το γλωσσικό ιδίωμα της περιοχής των ΧΑΣΙΩΝ σε σχέση με αυτό των Γρεβενών μέσα σε γραπτά κείμενα
  10. Γκαντιά Ελένη, «Το Φως» του Μοναστηρίου, 1910-1912: φυσιογνωμία και θεματολογία μιας τοπικής εφημερίδας
  11. Δεληγιάννη Μαρία, Γλωσσικές επαφές στην περιοχή της Κοζάνης και αξιολογικές αντιδράσεις στη χρήση τοπικών διαλέκτων: η περίπτωση του Κοζανίτικου Ιδιώματος
  12. Δουλγέρη Μαρία, Ανάλυση λεκτικής επικοινωνίας κατά τη συνεργατική επίλυση μαθηματικών προβλημάτων σε μαθητές της Στ΄ τάξης Δημοτικού
  13. Εξαρχοπούλου Ελένη, Διδακτική αξιοποίηση του κοζανίτικου ιδιώματος
  14. Εφραιμίδου Σοφία, Η διδασκαλία της Αγγλικής ως δεύτερης ή ξένης γλώσσας στα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων
  15. Ζαρκογιάννη Ευανθία, Διδακτική αξιοποίηση των νεοελληνικών διαλέκτων και ιδιωμάτων- Η περίπτωση του ιδιώματος Αφάντου Ρόδου
  16. Ζερβομανωλάκη Αγγελική, Γλώσσα και Μουσική: Οι μουσικές διαθεματικές δραστηριότητες στα βιβλία Γλώσσας του Δημοτικού. Το Ανθολόγιο Α΄-Β΄ τάξης
  17. Ζίγρα Ευανθία, Η ενδυμασία και η διατροφή στο πεζογραφικό έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη: αποδελτίωση, γλωσσάρι και ταξινομήσεις
  18. Ηλιάδου Βασιλική, Ο Οδυσσέας στο νησί των γενεθλίων: Ένα εκπαιδευτικό λογισμικό για τη γλωσσική διδασκαλία στο νηπιαγωγείο
  19. Ηλιάδου Μάρθα, Οι επίσημες θέσεις των ελληνικών κομμάτων εξουσίας για τα θέματα παιδείας. Προγραμματικές δηλώσεις 1974-2004
  20. Θάνος Ευάγγελος, Λόγος και μέλος στην υμνογραφία της Μεγάλης Εβδομάδος
  21. Θεοχαρόπουλος Φώτιος, Κατασκευή κλίμακας αξιολόγησης ιστότοπων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης: Πειραματική εφαρμογή στον ιστότοπο του ΥΠΔΒΜΘ
  22. Κανδρούδη Μαρίνα, Η επίδραση της χρήσης ασύγχρονων συζητήσεων στο γραπτό λόγο και την κοινωνικότητα μαθητών της Γ’ Δημοτικού
  23. Κιρμινιώτη Ευαγγελία, Απόψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της δομής της γλώσσας με τα Νέα Σχολικά Εγχειρίδια
  24. Κολοκυθά Αικατερίνη, Αναθεώρηση γραπτού κειμένου σε παιδιά δημοτικού
  25. Κομοδρόμου Χριστίνα, Η Λογοτεχνία στο γαλλικό σχολείο
  26. Κοντοπούλου Άννα, Γλωσσική απεικόνιση της κοινωνικής κατασκευής του φύλου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: μια μελέτη περίπτωσης
  27. Κουκουρίκου Αρίστη: Η διδασκαλία των κειμενικών ειδών στο δημοτικό σχολείο: η περίπτωση της αφήγησης
  28. Κουτσογιάννης Αθανάσιος, Το θέατρο σκιών στη δημιουργική γραφή
  29. Κωστινούδη Αναστασία, Διερεύνηση απόψεων και στάσεων εκπαιδευτικών προσχολικής αγωγής σε θέματα διγλωσσίας
  30. Κωστινούδη Άννα: Η επίδραση της μαθησιακής ομάδας στην ανάπτυξη του γραμματισμού παιδιών προσχολικής ηλικίας: Το παράδειγμα της παροιμίας
  31. Κωτσαλίδου Ευδοξία: Η γραφή του Ευγένιου Τριβιζά στο θεατρικό έργο Το όνειρο του Σκιάχτρου: Ειδολογική και Γλωσσική ταξινόμηση και ανάλυση
  32. Μακαρατζής Γεώργιος, Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) ως εργαλείο για την καλλιέργεια της γραπτής έκφρασης μαθητών και μαθητριών στο πρωτοβάθμιο σχολείο. Το εκπαιδευτικό λογισμικό Ε.Π.Ε.Κ. (Επεξεργασία Πρωτότυπων Επικοινωνιακών Κειμένων)
  33. Μάργη Φωτεινή, «Το καλό το παληκάρι… τέτοια γράμματα θα μάθει. Η κατανόηση παροιμιών από παιδιά ηλικίας 11-12 ετών: Ο ρόλος των κοινωνικο-γνωστικών παραγόντων»
  34. Μαρσέλου Βασιλική, Διερεύνηση της αποτελεσματικής υποστήριξης των νηπίων στη συνεργατική επίλυση προβλημάτων: Ανάλυση των λεκτικών αλληλεπιδράσεων εκπαιδευτικού-νηπίων
  35. Μάσση Μαρία, Πρόγραμμα παρέμβασης για την απόκτηση αναγνωστικών δεξιοτήτων σε παιδί με σύνδρομο Williams
  36. Μάστορα Μαρία, Διερεύνηση προβλημάτων προφορικού λόγου σε μαθητές προσχολικής ηλικίας με και χωρίς προβλήματα συμπεριφοράς
  37. Ματθαίου Αλεξάνδρα, Παραγωγή δίγλωσσου γλωσσαρίου γλωσσολογικής ορολογίας: Συμβολή στην εκμάθηση της ρωσικής ως ξένης γλώσσας από ελληνόφωνους φοιτητές
  38. Μιχαηλίδου-Κωτοπούλου Σοφία, Δάσκαλοι και γράμματα στο έργο του Γ.Χ. Μόδη. Τα γνωρίσματα του δασκάλου κατά την περίοδο του Μακεδονικού Αγώνα στην αφηγηματική πεζογραφία του Γ.Χ. Μόδη
  39. Μουστάκα Θεοδώρα, Η διδασκαλία του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας στο Γυμνάσιο. Μια διδακτική πρόταση με αξιοποίηση των ΤΠΕ
  40. Μουτσιούνα Χριστίνα, Το νέο πρόγραμμα της νεοελληνικής γλώσσας για την Α’ Λυκείου (2011) και η τράπεζα θεμάτων (2014): συνύπαρξη ή αλληλοαναίρεση;
  41. Μπατσαρά Ευανθία, Μετρικές φόρμες λογικών και παράλογων στιχουργημάτων: τα λίμερικ και η αξιoποίησή τους στην εκπαίδευση
  42. Μπεγλοπούλου Μαρία, Τα παιδιά μπροστά στον έντυπο λόγο του οικογενειακού τους περιβάλλοντος
  43. Μπέσσα Ελεονώρα,
  44. Μπλάντζας Νικόλαος, Γλωσσικά ιδιώματα – Ιδίωμα Κοζάνης. Καταγραφή και κωδικοποίηση όρων στο βιβλίο “Μ’ είπιν η μάνα μ’” του ΝΑΣ Αλευρά. Θεματικές κατηγορίες – Ευρετήριο
  45. Ξανθόπουλος Αναστάσιος, Η επικοινωνιακή προσέγγιση στη γλωσσική διδασκαλία. Απόψεις και πρακτικές των δασκάλων της Δυτικής Μακεδονίας
  46. Παπαδοπούλου Ευαγγελία, Η αντίληψη του χρόνου στον αφηγηματικό λόγο των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Μια έρευνα σε νηπιαγωγεία του νομού Κοζάνης
  47. Παυλίδου Μαριάννα, Μη τυπικές μορφές γραμματισμού: καταγραφή απόψεων παιδιών που φοιτούν στην Α/θμια εκπαίδευση (Α και Β Δημοτικού) και των γονέων τους
  48. Πεσκελίδου Σοφία: Ο οικογενειακός γραμματισμός στα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Κ.Ε.Ε.). Η περίπτωση του γλωσσικού γραμματισμού.
  49. Πετρίκη Σοφία, Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού με θέμα τη μελοποιημένη ποίηση για νηπιαγωγείο και πρώτες τάξεις δημοτικού
  50. Πισμίση Ελένη, Οι έφηβοι βουλευτές μιλούν για την εκπαίδευση. Πρακτικά συνεδριάσεων της ολομέλειας της Βουλής των Εφήβων 1996-2006
  51. Προδρομίδου Αναστασία, ‘Εδώ Λιλιπούπολη’: περί σεναρίων και στίχων
  52. Σαββάκης Κίμων: Ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού για το μάθημα των Θρησκευτικών στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου
  53. Σαλτίδου Θεοδώρα, Μικροί-Μεγάλοι: Ομιλιακό ύφος και η κατασκευή της νεανικής ταυτότητας στον τηλεοπτικό λόγο – η περίπτωση της σειράς Δέκα Λεπτά Κήρυγμα
  54. Σωτηρίου Ελένη, Κριτική Ανάλυση Λόγου και λαϊκό παραμύθι. Η περίπτωση του Κυρ Σιμιγδαλένιου.
  55. Τατιάνα Παπά: Στη Χώρα του Αριστοτέλη. Εικόνες της Ελλάδας στα εγχειρίδια διδασκαλίας της ελληνικής ως ξένης
  56. Τζιούτζια Όλγα, Η προφορική και λογοτεχνική παράδοση της ΝΕΒΕΣΚΗΣ: Καταγραφή και ταξινόμηση
  57. Τόλη Θεοδώρα, Συγκριτική μελέτη της διδασκαλίας της μητρικής γλώσσας στην ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου στην Ελλάδα και τη 6eme στη Γαλλία
  58. Τσιάμης Δημοσθένης, Η πληροφοριακή-επικοινωνιακή τεχνολογία στην υπηρεσία της διδασκαλίας των μη ζωντανών γλωσσών. Η περίπτωση των Λατινικών
  59. Τσιρλάκη Μαρία, Η Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: Η περίπτωση των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας της Δυτικής Μακεδονίας
  60. Τσουκαλά Αιμιλία, Τα είδη γλωσσικής ποικιλότητας που χρησιμοποιούνται για την παραγωγή του υφολογικού χιούμορ στα παιδικά βιβλία του Ευγένιου Τριβιζά. Μια κοινωνιογλωσσολογική προσέγγιση
  61. Φωτιάδου Αναστασία, Αθέσμιστες μορφές εκπαίδευσης: η περίπτωση της Απαγγελτικής Ομάδας Καϊλαρίων ως συμβολή στη φιλαγνωσία
  62. Χασανίδης Δημήτριος, «Επικοινωνιακή γλωσσική διδασκαλία και διδακτική της πληροφορικής στο Δημοτικό σχολείο: Μια διαθεματική προσέγγιση σε παιδιά ΣΤ’ Δημοτικού, με χρήση του εργαλείου Scratch”
  63. Χλαπουτάκη Ελισάβετ, Πλαίσιο αξιολόγησης του καθηγητή του γλωσσικού μαθήματος βασισμένο στην αποτελεσματική διδασκαλία του εφηβικού γραμματισμού