Καθώς κινούμαστε ήδη στο 21ο αιώνα, διαφορετικές απόψεις και πολλές διαμάχες συνεχίζουν να διαπερνούν τις συζητήσεις που αφορούν τον ρόλο του υπολογιστή στην εκπαίδευση. Οι δάσκαλοι διαδραματίζουν ασφαλώς έναν βασικό ρόλο σε ό,τι έχει σχέση με τον τρόπο και τον βαθμό εισαγωγής της νέας τεχνολογίας στη σχολική τάξη.
Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η μελέτη των απόψεων των νηπιαγωγών ως προς την εισαγωγή του Η/Υ στην προσχολική εκπαίδευση και η συσχέτιση των αποτελεσμάτων της με δεδομένα συλλεγέντα προ δεκαετίας με κύρια επιδίωξη την ανίχνευση των αλλαγών και τον εντοπισμό των προοπτικών.