Στην εισήγηση αυτή περιγράφεται μέρος της πιλοτικής διαδικασίας ενός παρεμβατικού προγράμματος διδασκαλίας με το διαδίκτυο, στο πλαίσιο εκπόνησης Διδακτορικής Διατριβής με θέμα τη δυνατότητα αξιοποίησης του Παγκόσμιου Ιστού στο περιβάλλον της σχολικής τάξης στο μάθημα των Αγγλικών.
Οι μαθητές ενός τμήματος της Στ’ τάξης δημοτικού σχολείου στην πόλη της Καστοριάς αποτελούν την πειραματική ομάδα και διδάσκονται τα αγγλικά με το διαδίκτυο, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα τον Παγκόσμιο Ιστό. Επιχειρείται η εφαρμογή ενός μοντέλου διδασκαλίας με την ενσωμάτωση του διαδικτύου στην καθημερινή πρακτική της τάξης, όπου η θεωρία εναρμονίζεται με την πράξη και οδηγεί στην ανάπτυξη νέων τρόπων προσέγγισης της διδασκαλίας, νέων προτύπων εκπαιδευτικών, τοποθετώντας τον μαθητή στο κέντρο της διδακτικής διαδικασίας.
Στη συγκεκριμένη εργασία αναφέρονται συνοπτικά τα αποτελέσματα του γραπτού τεστ επίδοσης της πειραματικής ομάδας σε σύγκριση με την επίδοση της ομάδας ελέγχου, για να διαπιστωθεί κατά πόσο συντελείται πρόοδος στην κατανόηση και παραγωγή της γλώσσας.