Αρχική » Περιοδικά-Συνέδρια » Γώτη, Ε. & Ντίνας, Κ. 2008. Οι νηπιαγωγοί κρίνουν τον καινούργιο Οδηγό Νηπιαγωγού και προτείνουν… Σύγχρονη Eκπαίδευση 153, σσ. 181-190

Γώτη, Ε. & Ντίνας, Κ. 2008. Οι νηπιαγωγοί κρίνουν τον καινούργιο Οδηγό Νηπιαγωγού και προτείνουν… Σύγχρονη Eκπαίδευση 153, σσ. 181-190

Με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο προγραμμάτων Σπουδών (Δ.Ε.Π.Π.Σ.), όπως περιγράφεται στον Οδηγό της Νηπιαγωγού, επιχειρείται η βελτιστοποίηση του εκπαιδευτικού αποτελέσματος στο χώρο του Νηπιαγωγείου. Το μέλλον του Οδηγού εξαρτάται κυρίως από τις ίδιες τις Νηπιαγωγούς, οι οποίες καλούνται να υλοποιήσουν στη διδακτική διαδικασία τα νέα Αναλυτικά Προγράμματα.

Ο σκοπός αυτής της έρευνας ήταν: να αποτυπώσει τις αντιδράσεις των νηπιαγωγών του Ν. Ημαθίας μετά από ένα χρόνο εφαρμογής του ΔΕΠΠΣ και να καταγράψει τις προτάσεις τους. Με τη χρήση ερωτηματολογίου προσπαθήσαμε να ανιχνεύσουμε το προφίλ των νηπιαγωγών, να καταγράψουμε τις δυσκολίες τις οποίες αντιμετώπισαν και να διατυπώσουμε τις προτιμήσεις τους καθώς και τις προτάσεις τους αναφορικά με τον Οδηγό. Πιστεύουμε ότι τα δεδομένα αυτής της μελέτης θα είναι χρήσιμα στη διαμόρφωση τρόπων αντιμετώπισης της ανασφάλειας και των αδυναμιών που αισθάνονται οι νηπιαγωγοί μετά από ένα χρόνο εφαρμογής του ΔΕΠΠΣ.

Οι νηπιαγωγοί κρίνουν και προτείνουν


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Xρήσιμες διευθύνσεις

Εργαστήριο Γλώσσας και Προγραμμάτων Γλωσσικής Διδασκαλίας
http://linguistics.nured.uowm.gr

Academia
https://uowm.academia.edu/KonstantinosDinas

Προσωπικό ιστολόγιο: Αναζητήσεις
https://kdinas.wordpress.com

Προσωπικό Moodle: Συν-εργασίες
http://users.uowm.gr/kdinas/moodle/