Στόχος της εργασίας αυτής είναι η κριτική παρουσίαση του περιεχομένου των Αναλυτικών Προγραμμάτων του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, από τότε που καθιερώθηκε ως υποχρεωτικό το μάθημα της ξένης γλώσσας στο ωρολόγιο πρόγραμμα της δημοτικής εκπαίδευσης: πρόκειται για το Αναλυτικό Πρόγραμμα του 1997, το οποίο συγγράφηκε την εποχή που καθιερώθηκαν τα εγχειρίδια της αγγλικής γλώσσας στο δημοτικό σχολείο επίσημα, για το Πρόγραμμα Σπουδών Αγγλικών του 2001, και για το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών του 2002, όπου εμπεριέχεται και το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του γνωστικού αντικειμένου. Επιδιώκεται η παράλληλη σύγκριση των παραπάνω προγραμμάτων, ώστε να διαπιστωθεί μέσω των ομοιοτήτων ή των διαφορών που εντοπίζονται κατά πόσο αναπροσαρμόστηκε το αρχικό Αναλυτικό Πρόγραμμα του 1997. Χρησιμοποιώντας τα περιεχόμενα των κειμένων αυτών κατά ενότητα, κεφάλαιο, παράγραφο και τίτλο, επιδιώκουμε να κάνουμε κριτική διερεύνηση των αλλαγών που σημειώθηκαν, ή όχι, στο καθένα από αυτά και να τις αξιολογήσουμε ποιοτικά.
Αρχική » Περιοδικά-Συνέδρια » Ντίνας, Κ. & Τελλίδου, Θ. 2007. Τα τρία αναλυτικά προγράμματα της Αγγλικής Γλώσσας στο Δημοτικό Σχολείο: Διαφορές και Ομοιότητες. Στο: Καψάλης, Γ & Κατσίκης, Α. (επιμ.) Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας. Ιωάννινα, σσ. 514-522