Την τελευταία δεκαετία έχει αναπτυχθεί ένας γόνιμος προβληματισμός για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες στη σχεδίαση και υλοποίηση ψηφιακών περιβαλλόντων μάθησης από τους ίδιους τους δασκάλους για την υποστήριξη της διδασκαλίας του γλωσσικού μαθήματος. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να συνεισφέρει σε αυτό τον προβληματισμό με την παρουσίαση ενός εκπαιδευτικού λογισμικού, του Ε.Π.Ε.Κ. (Επεξεργασία Πρωτότυπων Επικοινωνιακών Κειμένων.
Κύριος στόχος του λογισμικού αυτού είναι η δυναμική διαχείριση των πρωτότυπων κειμένων που έχουν γράψει οι μαθητές, προκειμένου να ανταποκριθούν σε μια πραγματική επικοινωνιακή περίσταση. Η σχεδίαση του E.Π.E.K. βασίζεται σε θεωρίες μάθησης και διδακτικά μοντέλα που υποστηρίζουν τη σύμπραξη μαθητών και την ενεργό συμμετοχή τους στη διδακτική διαδικασία. Τo διδακτικό σενάριο που προτείνεται και οι δραστηριότητες που το υποστηρίζουν αναμένεται να συμβάλουν αποτελεσματικά στην επίτευξη του παραπάνω στόχου.