Αρχική » Περιοδικά-Συνέδρια » Ντίνας, Κ., Ξανθόπουλος, Α. 2006. Η υλοποίηση της διαθεματικότητας στα νέα βιβλία γλωσσικής διδασκαλίας του Δημοτικού Σχολείου. Συγκριτική παρουσίαση των εγχειριδίων των Γ’ και Ε’ τάξεων. Σύγχρονη Eκπαίδευση 147, σσ. 57-69

Πρόσφατα άρθρα

Ντίνας, Κ., Ξανθόπουλος, Α. 2006. Η υλοποίηση της διαθεματικότητας στα νέα βιβλία γλωσσικής διδασκαλίας του Δημοτικού Σχολείου. Συγκριτική παρουσίαση των εγχειριδίων των Γ’ και Ε’ τάξεων. Σύγχρονη Eκπαίδευση 147, σσ. 57-69

Σκοπός της έρευνας είναι να διαπιστώσει πώς υλοποιείται στα νέα διδακτικά εγχειρίδια της γλώσσας Γ’ και Ε’ δημοτικού η διαθεματικότητα. Ειδικότερα επιχειρεί να καταγράψει: α. ποια μεθοδολογία -και με ποια συχνότητα- προτείνει το Βιβλίο του Δασκάλου στους εκπαιδευτικούς αναφορικά με το χειρισμό της διαθεματικής προσέγγισης, β. πόσες και ποιες ασκήσεις ή δραστηριότητες έχουν διαθεματικό ή και διαθεματικό χαρακτήρα, και γ. να παρουσιάσει συγκριτικά το υλικό των δύο τάξεων, Γ’ και Ε’.


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.