Στο άρθρο αυτό, με αφορμή εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας με την οποία ορίζεται η ταυτόχρονη ισχύς για το σχολικό έτος 2005-2006 δύο προγραμμάτων (του 1989 και του 2001), γίνεται αντιπαραθετική σύγκριση των εν λόγω προγραμμάτων και διαπιστώνεται ότι είναι σε όλα τους διαφορετικά. Η ταυτόχρονη εφαρμογή τους μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνεται και από μικρή έρευνα μεταξύ νηπιαγωγών, οι οποίες κλήθηκαν να τα εφαρμόσουν.
Αρχική » Περιοδικά-Συνέδρια » Ντίνας, Κ., Κυρίδης Α., Αλεξίου, Β., Γώτη, Έ. 2006. Η σισύφεια διαδρομή των Αναλυτικών Προγραμμάτων. Παλινωδίες και οξύμωρα σχήματα στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό για την Προσχολική Εκπαίδευση. Σύγχρονη Eκπαίδευση 146, σσ. 55-67