Αρχική » Περιοδικά-Συνέδρια » Ντίνας, Κ., Κυρίδης Α., Αλεξίου, Β., Γώτη, Έ. 2006. Η σισύφεια διαδρομή των Αναλυτικών Προγραμμάτων. Παλινωδίες και οξύμωρα σχήματα στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό για την Προσχολική Εκπαίδευση. Σύγχρονη Eκπαίδευση 146, σσ. 55-67

Ντίνας, Κ., Κυρίδης Α., Αλεξίου, Β., Γώτη, Έ. 2006. Η σισύφεια διαδρομή των Αναλυτικών Προγραμμάτων. Παλινωδίες και οξύμωρα σχήματα στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό για την Προσχολική Εκπαίδευση. Σύγχρονη Eκπαίδευση 146, σσ. 55-67

Στο άρθρο αυτό, με αφορμή εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας με την οποία ορίζεται η ταυτόχρονη ισχύς για το σχολικό έτος 2005-2006 δύο προγραμμάτων (του 1989 και του 2001), γίνεται αντιπαραθετική σύγκριση των εν λόγω προγραμμάτων και διαπιστώνεται ότι είναι σε όλα τους διαφορετικά. Η ταυτόχρονη εφαρμογή τους μόνο προβλήματα μπορεί να δημιουργήσει, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνεται και από μικρή έρευνα μεταξύ νηπιαγωγών, οι οποίες κλήθηκαν να τα εφαρμόσουν.


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Xρήσιμες διευθύνσεις

Εργαστήριο Γλώσσας και Προγραμμάτων Γλωσσικής Διδασκαλίας
http://linguistics.nured.uowm.gr

Academia
https://uowm.academia.edu/KonstantinosDinas

Προσωπικό ιστολόγιο: Αναζητήσεις
https://kdinas.wordpress.com

Προσωπικό Moodle: Συν-εργασίες
http://users.uowm.gr/kdinas/moodle/