Οι ψηφιακές ιστορίες μοιράζονται ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά με τις συμβατικές έντυπες ιστορίες, αλλά περιλαμβάνουν και ξεχωριστές λειτουργίες όπως τα θερμά σημεία, η διαδραστικότητα, τα κινηματογραφικά εφέ που απαιτούν νέες προσεγγίσεις για την από κοινού ανάγνωση με τα μικρά παιδιά. Σκοπός αυτής της μελέτης είναι μέσα από παραδείγματα από κοινού ανάγνωσης ψηφιακών ιστοριών με παιδιά προσχολικής ηλικίας και τις αξιολογήσεις τους, να παρουσιάσει τα κριτήρια για την επιλογή των «συνετών» ψηφιακών ιστοριών στο πλαίσιο από κοινού ανάγνωσης και να περιγράψει πώς οι εκπαιδευτικοί μπορούν να λειτουργήσουν ως “σκαλωσιά” για τους μαθητές τους στηρίζοντάς τους στην κατασκευή νοήματος μέσω γλωσσικών αλληλεπιδράσεων με τρόπους παρόμοιους με τη συμβατική από κοινού ανάγνωση έντυπων ιστοριών.
Λέξεις‐κλειδιά: υψηλής ποιότητας ψηφιακές ιστορίες, από κοινού ανάγνωση, διαδραστικότητα