Το κείμενο αυτό αποτελεί συμμετοχή στον διάλογο που διεξήγαγε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σχετικά με το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών.Μετά τις αλλαγές που επήλθαν από τη δεκαετία του ’80 και εντεύθεν στην ελληνική κοινωνία με την αθρόα εισβολή “ξένων” διαφόρων κατηγοριών (προσφύγων, οικονομικών μεταναστών, παλιννοστούντων κ.λπ.), η πανεπιστημιακή κοινότητα προσπαθεί απ’ τη μεριά της να συμβάλει στη δημιουργία προϋποθέσεων ομαλής ένταξής τους στην ελληνική κοινωνία. Η ομαλή ένταξη προϋποθέτει την εκπαίδευση αυτών των ανθρώπων υπό το πρίσμα της διαπολιτισμικής προσέγγισης της εκπαίδευσης. Η ανακοίνωση αυτή αποτελεί την κωδικοποίηση των απόψεων που τείνουν να διαμορφωθούν στο Τμήμα Νηπιαγωγών Φλώρινας γύρω από τα ζητήματα αυτά κυρίως σε ό,τι αφορά την προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση.
Αρχική » Περιοδικά-Συνέδρια » Nτίνας, K. 2002. Διαπολιτισμική Γλωσσική Aγωγή στο σύγχρονο ελληνικό νηπιαγωγείο. Στο: ΥΠ.Ε.Π.Θ – Παιδαγωγικό Iνστιτούτο (επιμ.) Διάλογος για το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών. Kοζάνη: ΥΠ.Ε.Π.Θ – Π.Ι., σσ. 81-92