Αρχική » Περιοδικά-Συνέδρια » Γκαντιά, Ε. & Ντίνας, Κ. 2019. Διάρκεια μεγαλόφωνης ανάγνωσης και δέσμευση των νηπίων, στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός» – Πανελλήνιο Συνέδριο για τον Παιδαγωγό του Σήμερα», Αθήνα, 11-12 Μαΐου 2019, Συνεδριακός χώρος ‘Triena Business Center’. ISBN: 978-618-82301-5-6, σσ. 1689-1699

Γκαντιά, Ε. & Ντίνας, Κ. 2019. Διάρκεια μεγαλόφωνης ανάγνωσης και δέσμευση των νηπίων, στο 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός» – Πανελλήνιο Συνέδριο για τον Παιδαγωγό του Σήμερα», Αθήνα, 11-12 Μαΐου 2019, Συνεδριακός χώρος ‘Triena Business Center’. ISBN: 978-618-82301-5-6, σσ. 1689-1699

Η παρούσα έρευνα επιδίωξε να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ της διάρκειας της μεγαλόφωνης ανάγνωσης και της δέσμευσης των νηπίων. Το δείγμα αποτέλεσαν 70 νήπια και προνήπια, τα οποία εκτέθηκαν στην ακρόαση τριών ιστοριών με την τεχνική της μεγαλόφωνης ανάγνωσης και την υιοθέτηση του συν-δημιουργικού στυλ ανάγνωσης από την πλευρά των εκπαιδευτικών/αναγνωστών. Η δέσμευση των νηπίων στη μεγαλόφωνη ανάγνωση αξιολογήθηκε με δύο τρόπους, λεκτικό και μη λεκτικό. Από την επεξεργασία των αποτελεσμάτων διαπιστώνεται ότι οι μέσης διάρκειας μεγαλόφωνες αναγνώσεις αντιπροσωπεύουν το ιδανικό χρονικό διάστημα γι’ αυτήν την ηλικιακή ομάδα διατηρώντας τη δέσμευση των νηπίων και υποστηρίζοντας, παράλληλα, την κατανόηση και την ανάπτυξη του λεξιλογίου.

Λέξεις-κλειδιά: Μεγαλόφωνη ανάγνωση, λεκτικοποίηση, μη λεκτική δέσμευση

Το πλήρες κείμενο ΕΔΩ


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Xρήσιμες διευθύνσεις

Εργαστήριο Γλώσσας και Προγραμμάτων Γλωσσικής Διδασκαλίας
http://linguistics.nured.uowm.gr

Academia
https://uowm.academia.edu/KonstantinosDinas

Προσωπικό ιστολόγιο: Αναζητήσεις
https://kdinas.wordpress.com

Προσωπικό Moodle: Συν-εργασίες
http://users.uowm.gr/kdinas/moodle/