Skip to main content

Publications - 2009

2009

Zoupidis, A., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., & Kariotoglou, P. (2009). The gradual approach of the nature and the role of models as means to enhance 5th grade students’ epistemological awareness. In Assessment of student’s learning and development: ESERA 2009 Conference Proceeding. Istanbul, 2009. [http://www.esera2009.org/books/Book_4.pdf#page=429]

Lavonen, J., Byman, R., Loukomies, A., Meisalo, V., Constantinou, C., Kyratsi, T., Papadouris, N., Couso, D., Hernandez, M.I., Pinto, R., Hatzikraniotis, E., Kallery, M., Petridou, E., Psillos, D., Kariotoglou, P., Pnevmatikos, D., Spyrtou, A., Lombardi, S., Monroy, G., Testa, I. (2009). «Students’ Motivation on Learning Material Science Teaching Modules in Five Countries». Assessment of student’s learning and development: ESERA 2009 Conference Proceeding. Istanbul, 2009. [http://www.naturfagsenteret.no/esera/Book4.pdf#page=65]

Pnevmatikos, D. & Papakanakis, P. (2009). The development of personal epistemology in science concepts and implementations in education. In P. Kariotoglou, A. Spyrtou, & A. Zoupidis (Eds.), Multiple approaches in teaching and learning science (pp. 727-735). Thessaloniki: Grafema (In Greek). [Πνευματικός, Δ. & Παπακανάκης, Π. (2009). Ανάπτυξη της προσωπικής επιστημολογίας για την επιστήμη της Φυσικής & εφαρμογές στην εκπαίδευση. Στο Π. Καριώτογλου, Α. Σπύρτου, & Α. Ζουπίδης (Επμ.), Οι πολλαπλές προσεγγίσεις της διδασκαλίας και της μάθησης των Φυσικών Επιστημών, Πρακτικά του 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών & Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (σσ. 727-735). Θεσσαλονίκη: Γράφημα.]

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes