Kindergarten Children’s Motivation and Collaboration being triggered via computers while creating Digital Stories. A case study

15. 03. 02
Εμφανίσεις: 1670

Τίτλος:

"Kindergarten  Children’s Motivation  and  Collaboration being  triggered via computers while  creating Digital  Stories.  A case  study"

Στοιχεία 'Εκδοσης:

Tharrenos Bratitsis, Triantafyllos H. Kotopoulos and Kiriaki Mandila), International Journal of Knowledge and Learning (ISSN: 1741-1009)

 

Περιγραφή:

Στη παρούσα μελέτη, αναπτυγμένη εκδοχή της εργασίας με τίτλο «Kindergarten Children as Story Makers. The Effect of the Digital Medium» (ν. 45), η δημιουργία της ιστορίας εξετάζεται υπό την προοπτική των παιδιών ως συγγραφέων.  Μια υπηρεσία web 2.0, ονομαζόμενη Tikatok, η οποία παρέχει πολλαπλές διευκολύνσεις στη δημιουργία ιστορίας σε μια μορφή παρόμοια με βιβλίο, χρησιμοποιείται έτσι ώστε να εξετάσει την επίδραση του ψηφιακού μέσου (ΤΠΕ) στη διαδικασία δημιουργιών ιστορίας από τα παιδιά. Οκτώ μαθητές νηπιαγωγείου χωρισμένοι σε ζευγάρια, εργάστηκαν σε διαφορετικά πλαίσια. Το παραμύθι αποτέλεσε και πάλι το είδος που επιλέχτηκε για την πρωτότυπη αυτή διδακτική παρέμβαση. Τα αποτελέσματα δείχνουν εντυπωσιακή επίδραση του υπολογιστή στην κινητοποίηση των παιδιών, όπως και επίσης σε πολλαπλές  ποιοτικές πτυχές της δημιουργίας της ιστορίας.

 

Κατεβάστε εδώ: Kindergarten Children’s Motivation and Collaboration being triggered via computers while creating Digital Stories. A case study