Αρχική » Περιοδικά-Συνέδρια » Γκαντιά, Ε. & Ντίνας, Κ. 2022. Προσεγγίζοντας τα υποκοριστικά με το επίθημα –άκι στην προσχολική εκπαίδευση: Διδακτικό σενάριο στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. i-Teacher, 32, σσ. 117-130

Γκαντιά, Ε. & Ντίνας, Κ. 2022. Προσεγγίζοντας τα υποκοριστικά με το επίθημα –άκι στην προσχολική εκπαίδευση: Διδακτικό σενάριο στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. i-Teacher, 32, σσ. 117-130

Η παρούσα διδακτική παρέμβαση παρουσιάζει τη δυναμική αξιοποίησης της σύγχρο- νης και ασύγχρονης διδασκαλίας με τη συμβολή Web 2.0 εργαλείων στην ανάπτυξη της μορφολογικής ευαισθητοποίησης των νηπίων αναφορικά με την παραγωγή υποκο- ριστικών με το επίθημα – άκι. Με την παιγνιώδη εμπλοκή ποιημάτων, αινιγμάτων, online παιχνιδιών και διαδραστικών δραστηριοτήτων δίνονται ευκαιρίες δημιουργικής και αναστοχαστικής σκέψης στη διαδικασία παραγωγής και διάκρισης λέξεων και στη μορφολογική αναγνώριση της κατάληξης – άκι ως μορφολογικό επίθημα των υποκο- ριστικών. Παρουσιάζεται ο σχεδιασμός, η οργάνωση και η εφαρμογή διδακτικού σε- ναρίου, το οποίο έχει δοκιμαστεί σε 15 μαθητές προσχολικής ηλικίας στο πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Λέξεις-Κλειδιά: Μορφολογική επίγνωση, υποκοριστικά, εξ αποστάσεως εκπαίδευση, σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλίας

Το άρθρο


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Xρήσιμες διευθύνσεις

Εργαστήριο Γλώσσας και Προγραμμάτων Γλωσσικής Διδασκαλίας
http://linguistics.nured.uowm.gr

Academia
https://uowm.academia.edu/KonstantinosDinas

Προσωπικό ιστολόγιο: Αναζητήσεις
https://kdinas.wordpress.com

Προσωπικό Moodle: Συν-εργασίες
http://users.uowm.gr/kdinas/moodle/