Skip to main content
GR12

Σουλτάνης, Κ., Σπύρτου, Α. (2009). Η διδασκαλία της πυκνότητας ως ιδιότητας των υλικών με εφαρμογή στην πλεύση βύθιση: Τα πραγματικά πειράματα της Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας. Στα πρακτικά: Καριώτογλου, Π., Σπύρτου, Α., Ζουπίδης, Α. (επιμ.), 6ο Πανελλήνιο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 7-10 Μαϊου, Φλώρινα, 951-953, Αφίσα. (http://www.uowm.gr/kodifeet/?q=node/376)

GR11

Καραγιαννίδου, Α., Σπύρτου, Α. (2009). Μια εποικοδομητική προσέγγιση για τη διδασκαλία των πηγών και καταναλωτών ενέργειας στο Δημοτικό Σχολείο. Στα πρακτικά: Καριώτογλου, Π., Σπύρτου, Α., Ζουπίδης, Α. (επιμ.), 6ο Πανελλήνιο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 7-10 Μαϊου, Φλώρινα, 948-950, Αφίσα. (http://www.uowm.gr/kodifeet/?q=node/376)

GR10

Χαϊτίδου, Α., Σπύρτου, Α., Καριώτογλου, Π. (2009). Μελέτη της εξέλιξης του βάθους του εκπαιδευτικού αναστοχασμού σε όψεις της παιδαγωγικής γνώσης περιεχομένου. Στα πρακτικά: Καριώτογλου, Π., Σπύρτου, Α., Ζουπίδης, Α. (επιμ.), 6ο Πανελλήνιο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, 7-10 Μαϊου, Φλώρινα, 911-919. (http://www.uowm.gr/kodifeet/?q=node/376)

GR9

Παπακώστα, Ν., Κολτσάκη, Ν., Σουλτάνης, Κ., Σπύρτου, Α., Καριώτογλου, Π. (2008). Η διδασκαλία των φυσικών καταστάσεων της ύλης και των αλλαγών τους στο νηπιαγωγείο: μια μελέτη περίπτωσης. Στo: Χρηστίδου, Β. (επιμ.), Εκπαιδεύοντας τα μικρά παιδιά στις Φυσικές Επιστήμες-Ερευνητικοί προσανατολισμοί και παιδαγωγικές πρακτικές,Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη, 315-327

GR8

Σπύρτου, Α., Ζουπίδης, Α., Καριώτογλου, Π. (2008). Ένα ερευνητικό πρόγραμμα για τη διδασκαλία των δυναμικών αλληλεπιδράσεων σε υποψήφιους/ες Νηπιαγωγούς: Η διδακτική ακολουθία και τα αποτελέσματα εφαρμογής της. Στo: Χρηστίδου, Β. (επιμ.), Εκπαιδεύοντας τα μικρά παιδιά στις Φυσικές Επιστήμες-Ερευνητικοί προσανατολισμοί και παιδαγωγικές πρακτικές, Εκδοτικός Οίκος Αδελφών Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη, 221-234.

GR7

Καμίδου, Κ., Σπύρτου, Α., Καριώτογλου, Π. (2007). Μια εποικοδομητική προσέγγιση για τη διδασκαλία της ενέργειας στο Δημοτικό σχολείο: πιλοτική εφαρμογή. Στα πρακτικά: 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. 15-18 Μαρτίου, Ιωάννινα, 166-174. (http://www.kodipheet.gr/fifth_conf/fifth_praktika.php)

GR6

Σπύρτου, Α. (2007). Διδακτικές επισημάνσεις για το περιεχόμενο της ενέργειας στα νέα σχολικά εγχειρίδια της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του Δημοτικού Σχολείου. Στα πρακτικά: 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. 15-18 Μαρτίου, Ιωάννινα, 175-182. (http://www.kodipheet.gr/fifth_conf/fifth_praktika.php)

GR5

Σπύρτου, Α.(2007). Ανάπτυξη και εφαρμογή μιας Διδακτικής-Μαθησιακής Ακολουθίας για την προσέγγιση των δυναμικών αλληλεπιδράσεων σε διαφορετικά περιβάλλοντα. Στα πρακτικά: 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση. 15-18 Μαρτίου, Ιωάννινα, 465-473. (http://www.kodipheet.gr/fifth_conf/fifth_praktika.php)

GR4

Καλλέρη, Μ. & Σπύρτου, Α. (2004).Τριγωνοποίηση: Σύντομη θεωρητική εισαγωγή και υποδειγματικές εφαρμογές. Στο: Τσελφές, Β., Καριώτογλου, Π., Πατσαδάκης, Μ., (επιμέλεια), Πρακτικά 4ου Πανελλήνιου Συνέδριου: Για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και τις νέες Τεχνολογίες στην εκπαίδευση, Νοέμβριος 26-28, Αθήνα,  519-522.

GR3

Σπύρτου, Α., Καριώτογλου, Π., Ψύλλος, Δ. (2002). Τρισδιάστατη προσέγγιση της εξέλιξης του ωριαίου διδακτικού σχεδιασμού. Στο: Μαργετουσάκη, Α., Μιχαηλίδης, Π. Γ. (επιμέλεια), Πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνέδριου για τη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογή Νέεων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Μάϊος 9-11, Ρέθυμνο, Κρήτη,  272-277.

http://www.clab.edc.uoc.gr/aestit/3rd/contributions/272.pdf

GR2

Σπύρτου, Α. (1998). Εξέλιξη των αντιλήψεων των μελλοντικών εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της Φυσικής. Στο: Κουμαράς Π., Καριώτογλου Π., Τσελφές Β., Ψύλλος, Δ., (επιμ.) Πρακτικά. 1ου Πανελλήνιου Συνέδριου: Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Εφαρμογή των Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Χριστοδουλίδης, Θεσσαλονίκη, 571-576.

GR1

Σπύρτου, Α., Κουμαράς, Π., Ψύλλος, Δ (1995). Μια εποικοδομητική στρατηγική για την εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών. Σύγχρονη Εκπαίδευση, τ.84, 50-59.

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes