Ο «Γλωσσικό Υποστηρικτικό Υλικό» εκπονήθηκε στο πλαίσιο του έργου: Xenios Zeus, ένα πρόγραμμα Erasmus+/Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης που υλοποιληθηκε για 24 μήνες (από 01-09-2016 έως 31-08-2018) με τίτλο: “Managing the refugee and migrant flows through the development of educational and vocational frames for children and adults”, ακρωνύμιο “Xenios Zeus” και αριθμό σύμβασης 2016-1-EL01-KA201-023512 μεταξύ της Εθνικής Μονάδας Συντονισμού του Προγράμματος Εrasmus+ και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Πρόσφατα άρθρα
- Γκαντιά, Ε. & Ντίνας, Κ. 2022. Διερευνώντας την προβλεπτική αξία της προϋπάρχουσας γνώσης στην κατανόηση της ακρόασης ψηφιακών ιστοριών. International Scientific Educational Journal “educ@tional circle” Volume 10, Issue 2, 2022 © educ@tional circle ISSN: 2241-4576, σσ. 414-558 6 Ιανουαρίου 2022
- Orphanide, I., Chatzipanagiotide, A. & Dinas, K.D. (2020). Do we need to teach the dialect to foreigners? Teachers’ views on teaching Greek as a second/foreign language in a diglossia situation. Multilingual Academic Journal of Education and Social Sciences, 9(2), 65-85 (In Greek). DOI: 10.6007/MAJESS/v6-i1/3769 5 Ιανουαρίου 2022
- Παλαιολόγου, Ν., Καρανικόλα, Ζ., Ντίνας, Κ. & Γιαλαμάς, Β. 2022. Διερεύνηση στάσεων των εκπαιδευτικών για την αναγκαστική εξ αποστάσεως εκπαίδευση μαθητών/τριών λόγω COVID-19. Στο Λιοναράκης, Α. (επιμ.) 11ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, σσ. 98-109 http://dx.doi.org/10.12681/icodl.3445 4 Ιανουαρίου 2022
- Ντίνας, Κ. 2022. Προς γλωσσική σύγκλιση ή απόκλιση; Διαπιστώσεις – Προβληματισμοί – Προτάσεις. Γρίβα, Ε. κ.ά. (επιμ.) Γλωσσική Διδασκαλία και Μάθηση στο Σύγχρονο Εκπαιδευτικό και Κοινωνικό Περιβάλλον, τόμος Α’. Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας / ΠΕΚ «ΤΗΜΕΝΟΣ», σσ. 266-286 3 Ιανουαρίου 2022
Ντίνας, K., Παλαιολόγου, N., Χατζηπαναγιωτίδη, Ά. Ντίνα, Μ. 2017. EDUCATIONAL SUPPORT MATERIAL FOR CHILDREN, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Εργαστήριο Γλώσσας και Προγραμμάτων Γλωσσικής Διδασκαλίας, σσ. 125
← Ντίνας, Κ. & Γκαντιά, Ε. 2017. Κατανόηση προφορικού λόγου από παιδιά προσχολικής ηλικίας: η περίπτωση της ψηφιακής αφήγησης, στο 13ο συνέδριο «Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ και της Καινοτομίας – Νέος Παιδαγωγός», Πρακτικά Συνεδρίου, Αθήνα, 5-6 Νοεμβρίου 2016, Ίδρυμα Ευγενίδου. ISBN:978-618-82301-1-8, σελ. 556-565 Ντίνας, Κ. & Γκαντιά, Ε. 2017. Η συμβολή των ψηφιακών ιστοριών στην ενίσχυση της αναγνωστικής δεξιότητας, στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Νέος Παιδαγωγός- Πανελλήνιο Συνέδριο για τον Παιδαγωγό του Σήμερα», Αθήνα, 1 και 2 Απριλίου 2017, Ίδρυμα Ευγενίδου. ISBN: 978-618-82301-2-5, σελ. 1943-1952 →
Xρήσιμες διευθύνσεις
Εργαστήριο Γλώσσας και Προγραμμάτων Γλωσσικής Διδασκαλίας
http://linguistics.nured.uowm.gr
Academia
https://uowm.academia.edu/KonstantinosDinas
Προσωπικό ιστολόγιο: Αναζητήσεις
https://kdinas.wordpress.com
Προσωπικό Moodle: Συν-εργασίες
http://users.uowm.gr/kdinas/moodle/
Δημοσιεύσεις
Ιστορικό
- Ιανουάριος 2022
- Ιανουάριος 2021
- Ιανουάριος 2020
- Ιανουάριος 2019
- Ιανουάριος 2018
- Ιανουάριος 2017
- Ιανουάριος 2016
- Ιανουάριος 2015
- Ιανουάριος 2014
- Ιανουάριος 2013
- Ιανουάριος 2012
- Ιανουάριος 2011
- Ιανουάριος 2010
- Ιανουάριος 2009
- Ιανουάριος 2008
- Ιανουάριος 2007
- Ιανουάριος 2006
- Ιανουάριος 2005
- Ιανουάριος 2004
- Ιανουάριος 2003
- Ιανουάριος 2002
- Ιανουάριος 2001
- Ιανουάριος 2000
- Ιανουάριος 1999
- Ιανουάριος 1998
- Ιανουάριος 1996
- Ιανουάριος 1995
- Ιανουάριος 1993
- Ιανουάριος 1990
- Ιανουάριος 1989
- Ιανουάριος 1987
- Ιανουάριος 1986
- Ιανουάριος 1985
- Ιανουάριος 1980
- Ιανουάριος 1900