Skip to main content
2019

Dimitriadou, C., Vrantsi, A., Lithoxoidou, A. & Seira, E. (2019). Teachers' critical thinking dispositions through their engagement in action research projects: An example of best practice. Communications in Computer and Information Science(CCIS), Springer (under publication).

2017

Κατερίνα Δημητριάδου, Θεωρητική θεμελίωση της Μουσειακής Εκπαίδευσης υπό το πρίσμα της Διδακτικής στον 21ο αιώνα, Τιμητικός τόμος για τον Καθηγητή Κωνσταντίνο Φωτιάδη (υπό έκδοση).

2016

Δημητριάδου, Κ., Προσεγγίσεις της Διδακτικής τον 21ο αιώνα: Το παράδειγμα του «μοντέλου έλξης» (“pull model”). Ανακοίνωση στο 1oΣυνέδριο του Τομέα Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. Επιστημολογικά και μεθοδολογικά ζητήματα της Επιστήμης της Αγωγής. Θεσσαλονίκη, 18-20/03/2016 (υπό έκδοση).

2015

Κατερίνα Δημητριάδου, Η συγγραφή επιστημονικής εργασίας ως πράξη κριτικού γραμματισμού. Στο: Μπίκος, Κ. Γ. & Ταρατόρη, Ε. Ευ. (επιμ.), Μελετήματα και ερωτήματα της Παιδαγωγικής Επιστήμης, Χαριστήριος τόμος στον Ομότιμο Καθηγητή Δημήτρη Χρ. Χατζηδήμου, σσ. 143-153. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.

2014

Κατερίνα Δημητριάδου (2014). Το μοντέλο της μικτής μάθησης ως πλαίσιο επιμορφωτικών δράσεων: ένα παράδειγμα εφαρμογής. Στο: Ζ. Παπαναούμ & Μ. Λιακοπούλου (Επιμ.), Υποστηρίζοντας την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Εγχειρίδιο επιμόρφωσης, σσ. 201-218. Θεσσαλονίκη: Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών

2014

Catherine Dimitriadou & Androniki Gakoudi, Developing students’ Visual Design Competence through Situated Literacy Practices: The case of the Erasmus IP “P.S.BoWMa”. In: E. Zantidis (Ed.). Semiotics and Visual Communication: Concepts and Practices,pp. 224-238. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.

2014

Άννα Σπύρτου, Ειρήνη Νάρη & Κατερίνα Δημητριάδου, Εξ αποστάσεως εκπαίδευση εκπαιδευτικών για τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας στις Φυσικές Επιστήμες. Στο: Ζ. Παπαναούμ & Μ. Λιακοπούλου (Επιμ.), Υποστηρίζοντας την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. Εγχειρίδιο επιμόρφωσης, σσ. 219-240. Θεσσαλονίκη: Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών, Υ.ΠΑΙ.Θ.http://www.diapolis.auth.gr/epimorfotiko_uliko/index.php?option=com_content&view=article&id=104

2014

Κατερίνα Δημητριάδου, Διαφοροποίηση της διδασκαλίας με χρήση της εννοιολογικής χαρτογράφησης: Τα διδακτικά σενάρια των εκπαιδευτικών. Στο: Ε. Κατσαρού & Μ. Λιακοπούλου (Επιμ.), Θέματα διδασκαλίας και αγωγής στο πολυπολιτισμικό σχολείο. Ενότητα Α, Επιμορφωτικό υλικό, σσ. 63-81. Θεσσαλονίκη: Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών, Υ.ΠΑΙ.Θ. http://www.diapolis.auth.gr/epimorfotiko_uliko/index.php?option=com_content&view=article&id=105

2013

Πνευματικός, Δ. & Δημητριάδου, Αι., Σύντομος Οδηγός Επιστημονικής Τεχνογραφίας,  Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
http://eled.uowm.gr/sites/default/files/syntomos_odigos_episthmonikhs_texnografias_2013.pdf

2012

Catherine Dimitriadou & Maria Efstathiou, Fostering Teachers' Intercultural Competency at School: the Outcomes of a Participatory Action Research Project. In N. Palaiologou & G. Dietz (Eds.), Mapping the Broad Field of Multicultural Education Worldwide. Towards the Development of a New Citizen (pp. 296-313). Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing.

2012

Catherine Dimitriadou, Androniki Gakoudi, Anna Kalaitzidou-Leontaki & Konstantinos Koursaridis, Students’ Trends and Attitudes on Exam Cheating in Greek Primary and Secondary School Settings. Στο: Dorit Alt & Rony Reingold (Eds.), Changes in teachers’ moral role. From passive observer to moral and democratic leadership (pp. 31 – 44). Rotterdam: Sense Publishers.

2011

Κατερίνα Δημητριάδου, Από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: συνιστώσες της μετάβασης στο πλαίσιο συνάρθρωσης των σχέσεων μαθητή και σχολείου. Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Δ. Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 23 (2011), 69-105.

2011

Κατερίνα Δημητριάδου & Αθηνά Γελαδάρη, Στρατηγικές προώθησης του οπτικού γραμματισμού στο δημοτικό σχολείο: μια μελέτη περίπτωσης. Στο: Μάριος Ε. Πουρκός & Ελένη Κατσαρού (Επιμ.), Βίωμα, Μεταφορά και Πολυτροπικότητα: Εφαρμογές στην Επικοινωνία,  την Εκπαίδευση, τη Μάθηση και τη Γνώση, 467-486. Θεσσαλονίκη: Νησίδες.

2011

Κατερίνα Δημητριάδου, Αναστασία Μίγκα & Φιορεντίνα Μιχαλλάρη, Προϋποθέσεις ανάπτυξης της κριτικής σκέψης στο σχολείο: Οι απόψεις των υποψήφιων δασκάλων του ΠΤΔΕ του ΠΔΜ. Στο: Β. Δ. Οικονομίδης (επιμ.) Εκπαίδευση & επιμόρφωση εκπαιδευτικών. Θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις, σσ. 211-222. Αθήνα: πεδίο.

2011

Κατερίνα Δημητριάδου, Πλαίσιο, ταυτότητα και ετερότητα στην κριτική διδασκαλία: μια μελέτη περίπτωσης από την εκπαίδευση των δασκάλων. Στο: Ν. Παπαδάκης & Ν. Χανιωτάκης (Επιμ.), Εκπαίδευση – Κοινωνία – Πολιτική, Τιμητικός τόμος για τον Ιωάννη Ε. Πυργιωτάκη, σσ. 812-827. Αθήνα: πεδίο

2009

Κατερίνα Δημητριάδου & Ελένη Κονσούλη, Γραμματισμός στην Α΄ Δημοτικού: μια «ανάγνωση» των νέων εγχειριδίων για τη Γλώσσα. Στο: Ε. Τάφα & Γ. Μανωλίτσης (Επιμ.), Αναδυόμενος Γραμματισμός. Έρευνα και εφαρμογές, 333-344. Αθήνα: πεδίο. 

2008

Κατερίνα Δημητριάδου & Αναστασία Κεσίδου, Εναλλακτικοί τρόποι επιμόρφωσης εκπαιδευτικών: Η περίπτωση ενός ταξιδιωτικού σεμιναρίου. Στο: Ε. Χοντολίδου, Γ. Πασχαλίδης, Κ. Τσουκαλά & Α. Λάζαρης (επιμ.), Διαπολιτισμικότητα, παγκοσμιοποίηση & ταυτότητες. Ελληνική Σημειωτική Εταιρεία, 279-289. Αθήνα: Gutenberg.

2008

Catherine Dimitriadou, Changing Times, Changing Literacies: Responding to the Needs of Social Practice in the New European Context. Στο: N. P. Terzis (Ed.), European unification and educational challenges in the Balkans. Education and Pedagogy in Balkan Countries 8, Balkan Society for Pedagogy and Education, 423-428. Thessaloniki: Kyriakidis Brothers.

2008

Κατερίνα Δημητριάδου & Μαρία Ευσταθίου, Διδακτικές προσεγγίσεις σε μικτές τάξεις. Στο:  Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο (γυμνάσιο), Δ. Κ. Μαυροσκούφης (Επιμ.), Οδηγός Επιμόρφωσης. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Αγωγή, σσ. 67-85. Υπ.Ε.Π.Θ.

2007

Κατερίνα Δημητριάδου, Ιστορικές έννοιες (στην προσχολική ηλικία). Λήμμα στο Π. Δ. Ξωχέλλης (Επιμ.), Λεξικό Βασικών Παιδαγωγικών Όρων, 333-336. Θεσσαλονίκη: Αφοί Κυριακίδη.

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes