2017 |
Συμμετοχή στην επιμόρφωση και την αξιολόγηση δραστηριοτήτων του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+/ Τομέας Σχολικής Εκπαίδευσης (2016 – 2018) με τίτλο: “Managing the refugee and migrant flows through the development of educational and vocational frames for children and adults”, ακρωνύμιο “Xenios Zeus” (αριθμός σύμβασης 2016-1-EL01-KA201-023512) μεταξύ της Εθνικής Μονάδας Συντονισμού του Προγράμματος Εrasmus+ και της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. |
|
2017 |
Συμμετοχή στη 2η οργανωτική συνάντηση των συμμετεχόντων στο Project ERASMUS+ με τίτλο ‘CRITHINKEDU’ (Critical Thinking Across the Higher Education Curricula) στο University of Economics in Prague, Πράγα, 20 - 21 Απριλίου 2017. |
|
2016-2017 |
Eπιστημονική επίσκεψη στη Μελβούρνη και στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας (27 Δεκεμβρίου 2016 – 19 Ιανουαρίου 2017), κατόπιν προσκλήσεως από την ομογένεια (Εταιρεία Συμβουλευτικής Myriad International Consulting Services), που εδρεύει στη Μελβούρνη. Στόχος η ανακοίνωση ερευνητικών αποτελεσμάτων για την ψυχική ανθεκτικότητα των μαθητών στη Δυτική Μακεδονία, η συλλογή ανάλογων ερευνητικών δεδομένων από τον μαθητικό πληθυσμό της Αυστραλίας και η εξέταση δυνατοτήτων για μελλοντική συνεργασία. |
|
2016 |
Συμμετοχή στην οργανωτική συνάντηση (kick-off meeting) των συμμετεχόντων στο Project ERASMUS+ με τίτλο ‘CRITHINKEDU’ (Critical Thinking Across the Higher Education Curricula) στο University College Dublin, Δουβλίνο 3-4 Νοεμβρίου 2016. |
|
2016-2019 |
Επιστημονικά υπεύθυνη (Scientific Accountable) για την Ελληνική ομάδα (ΠΔΜ) που συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Project ERASMUS+ με τίτλο “Critical Thinking Across the Higher Education Curricula” (CRITHINKEDU). Συντονίστρια του Προγράμματος: Caroline Dominguez, UNIVERSIDADE DE TRAS-OS-MONTES E ALTO DOURO, Πορτογαλία. Στο Πρόγραμμα συμμετέχουν 11 ΑΕΙ από 9 Ευρωπαϊκές χώρες. |
|
2014-2015 |
Μέλος της επιστημονικής ομάδας του Ερευνητικού Προγράμματος ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΙΙ, με τίτλο«ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ» (Science Teacher Education, STED). Παιδαγωγική Σχολή ΠΔΜ. Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Π. Καριώτογλου. |
|
2013-2017 |
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας με γνωστικό αντικείμενο «Διδακτική Μεθοδολογία» |
|
2013-2014 |
Σχεδιασμός και συντονισμός διευρυμένης ενδοσχολικής επιμόρφωσης στο Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου Θεσσαλονίκης, ως επιστημονική συνεργάτιδα της Δράσης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μελών της επιστημονικής κοινότητας» του έργου «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών». |
|
2012 και 2014 |
Διδασκαλία στο ERASMUS Intensive Programme με τίτλο Ιmages of Citizenship που πραγματοποιήθηκε στο Noordeldijke Hogeschool Leeuwarden (NHL) University, Leeuwarden, The Netherlands, κατά το διάστημα 23/06 έως 4/07/2014. |
|
2013-2015 |
Επιστημονικά υπεύθυνη της Πράξης «Πρακτική Άσκηση του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας» (ΕΣΠΑ), στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση του άξονα προτεραιότητας 2 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής εκπαίδευσης και σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας» στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου, που συγχρηματοδοτείται από το ΕΚΤ |
|
2011 |
Επιμορφώτρια σε Σεμινάρια Εξ αποστάσεως Επιμόρφωσης (e-learning) εκπαιδευτικών στο θεματικό πεδίο: «Διαφοροποίηση της διδασκαλίας σε τάξεις με ανομοιογενή πολιτισμικά χαρακτηριστικά» στο πλαίσιο του έργου «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών», Δράση 4: Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών και μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας (Μάιος – Ιούνιος 2011). Επιστημονική υπεύθυνη της Δράσης: Ζωή Παπαναούμ. http://www.diapolis.auth.gr/ |
|
2010 – 2011 |
Προσκεκλημένη ερευνήτρια με επιστημονική άδεια (sabbatical) επί εξάμηνο στο Linnaeus University, Sweden: School of Natural Sciences. Πραγματοποίηση διαλέξεων, συλλογή ερευνητικών δεδομένων και παρακολούθηση ακαδημαϊκών μαθημάτων. |
|
2010 – 2013 |
Διεξαγωγή έρευνας ως Επιστημονικά Υπεύθυνη των Υποδράσεων 2β και 3 της Δράσης 9 (Υλικό – Πολιτισμός) της Πράξης «Εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών» στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση του άξονα προτεραιότητας 1 «Αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης και προώθησης της κοινωνικής ενσωμάτωσης στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης» (Επιστημονικά υπεύθυνη: Α. Αναστασιάδη-Συμεωνίδη, ΑΠΘ). |
|
2010 – 2012 |
Επιστημονικά υπεύθυνη της Πράξης «Πρακτική Άσκηση του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Φλώρινας στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας» (ΕΣΠΑ), στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση του άξονα προτεραιότητας 2 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής εκπαίδευσης και σύνδεση της εκπαίδευσης με την αγορά εργασίας» στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου, που συγχρηματοδοτείται από το ΕΚΤ. |
|
2010 & 2011 |
Coordinator of the Erasmus Intensive Programme (IP) 2010 P.S.BoWMa:“People and Space in the Borderland of Western Macedonia: tracing historical, social and intercultural features”, developed in Florina and Prespes during 28 June - 9 July 2010 & 27 June – 8 July 2011. Partners: |
|
2009 – 2012 |
Μέλος της ελληνικής επιστημονικής ομάδας του ευρωπαϊκού ερευνητικού προγράμματος The Linneaus Project: A project organized by The Linneaus University, SE-351 95 Växjö, Sweden (Project coordinator: Anna M. Tapola). <http://lnu.se/thelinnaeusproject> |
|
2006 – 08 |
Μέλος των οργανωτικών σχημάτων του Έργου ΕΠΕΑΕΚ του ΑΠΘ: Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων και αλλοδαπών στο σχολείο – για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο) (Επιστημονικά υπεύθυνη: Ζ. Παπαναούμ). Συμμετοχή στην εφαρμογή έρευνας και παραγωγή επιμορφωτικού υλικού στο πλαίσιο του Υποέργου «Ανίχνευση των αναγκών των παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών – Ανάπτυξη νέων διδακτικών προσεγγίσεων σε μικτές τάξεις» (Πρόγραμμα έρευνας δράσης). |
|
2006 |
Συμμετοχή στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: Εκπαίδευση και Αρχική Επαγγελματική Κατάρτιση ΙΙ (ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ), Πρακτικές Ασκήσεις ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, στο Θεματικό Πεδίο «Σχολική Παιδαγωγική και Διαβίου Εκπαίδευση» |
|
2000 – 2002 |
Μέλος της Επιστημονικής Ομάδας για τη σύσταση του θεματικού δικτύου CHAIN (Cultural Heritage Activitites and Institutes Network), χρηματοδοτούμενο από το European Commission's COMENIUS programme. |