2017 |
Lithoxoidou, A. & Dimitriadou, C. (2017). Teachers’ perceptions on students’ conflicts in primary school. Proceedings of the Third International Conference “Education across Borders. Education and Research across Time and Space” (pp. 357-362). Bitola, 6-7 October 2016 |
|
2017 |
Δημητριάδου, Κ. (2017). Σημασιοδοτήσεις του ιστορικού χώρου: μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Στο Γ. Ζιώγας & Σ. Συλαίου (επιμ.), Τοπίο, Ιστορίες, Πολιτικές Αναπαραστάσεις, Πρακτικά Συνεδρίου (9-10 Ιανουαρίου 2015), Τόμ. 1. σσ. 104-115. Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
|
2017 |
Μακρίδου, Μ. & Δημητριάδου, Κ. Η ελληνομάθεια ως εκπαιδευτική προϋπόθεση στα νοσοκομειακά σχολεία: Τα καινοτόμα στοιχεία μιας διδακτικής παρέμβασης. Ανακοίνωση στο Διεθνές Συνέδριο με θέμα «Η Νέα Ελληνική γλώσσα στον Παρευξείνιο Χώρο και στα Βαλκάνια». Κομοτηνή, 30 Σεπτεμβρίου/1-2 Οκτωβρίου 2016 (υπό έκδοση) |
|
2017 |
Κηπουροπούλου, Ε. & Δημητριάδου, Κ., Αναστοχασμός των φοιτητών και των φοιτητριών για την Πρακτική Άσκηση στο Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΠΔΜ. Πρακτικά 1ου Συνεδρίου του Κέντρου Έρευνας και Αξιολόγησης Σχολικών Βιβλίων και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (ΚΕΑΣΒΕΠ) με θέμα «Έρευνα προγραμμάτων σπουδών και σχολικών βιβλίων». Θεσσαλονίκη, 17-19 Μαρτίου (υπό έκδοση) |
|
2017 |
Δημητριάδου, Κ. Διαστάσεις της έρευνας δράσης στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα ERASMUS+: Η περίπτωση του ‘CRITHINKEDU’. Ανακοίνωση στο 2ο Πανελλήνιο Συμπόσιο «Εκπαιδευτική Έρευνα – Δράση: Ζητούμενα, Συγκρούσεις και Προοπτικές. Φλώρινα, 1-2 Απριλίου 2017 (υπό έκδοση) |
|
2016 |
Seira, E. & Dimitriadou, C., Aspects of citizenship education in teaching ancient greek historiography: A case study in α senior high school. Paper presented in the Third International Conference “Education across Borders”Education and Research across Time and Space. Bitola, 6-7 October(underpublication). |
|
2016 |
Vrantsi, A. & Dimitriadou, C. Supporting pupils against the consequences of economic crisis: The rationale of a research project. Paper presented in the Third International Conference “Education across Borders”Education and Research across Time and Space. Bitola, 6-7 October (under publication). |
|
2016 |
Kariotoglou, P., Avgitidou, S., Dimitriadou, C., Malandrakis, G., Papadopoulou, P, Pnevmatikos, D. & Spyrtou, A. Difficulties in implementing a science teacher's professional development project. Paper presented in the Third International Conference “Education across Borders”Education and Research across Time and Space. Bitola, 6-7 October(underpublication). |
|
2016 |
Lithoxoidou, A. & Dimitriadou, C., Teachers’ perceptions on students’ conflicts in primary school. Paper presented in the Third International Conference “Education across Borders”Education and Research across Time and Space. Bitola, 6-7 October (under publication). |
|
2016 |
Gakoudi, A. & Dimitriadou, C. Τhe image of the ‘other’ in intercultural learning processes: Τhe potentialities of non-formal education. Paper presented in the Third International Conference “Education across Borders”Education and Research across Time and Space. Bitola, 6-7 October (under publication). |
|
2016 |
Βράντση, Α. & Δημητριάδου, Κ., Ανίχνευση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης σε μαθητές δημοτικού: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας, Στο: Κ. Δ. Μαλαφάντης, Β. Παπαδοπούλου, Σ. Αυγητίδου, Γ. Ιορδανίδης & Ι. Μπέτσας (επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΠΕΕ «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Φλώρινα, 28-30 Νοεμβρίου 2014 (Τόμ. Β΄, σσ. 921-936). Αθήνα: Διάδραση. http://www.edu.uowm.gr/site/praktika9 |
|
2016 |
Δημητριάδου, Κ. & Σπύρτου, Α. Απόψεις και πρακτικές εν ενεργεία εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία και μάθηση των Φυσικών Επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στο: Κ. Δ. Μαλαφάντης, Β. Παπαδοπούλου, Σ. Αυγητίδου, Γ. Ιορδανίδης & Ι. Μπέτσας (επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΠΕΕ «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Φλώρινα, 28-30 Νοεμβρίου 2014 (Τόμ. Α΄, σσ. 110-124). Αθήνα: Διάδραση. http://www.edu.uowm.gr/site/praktika9 |
|
2015 |
Λιθοξοΐδου, Α., Δημητριάδου, Κ., Γρίβα, Ε. & Σέμογλου, Κ. Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στην πρωτοσχολική ηλικία: Μια διδακτική παρέμβαση, Ανακοίνωση στη 2η Επιμορφωτική Ημερίδα με τίτλο: «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Σχολείο». Φλώρινα, 4 Δεκεμβρίου 2015 (υπό έκδοση). |
|
2015 |
Λασκαράκη, Ε., Δημητριάδου, Κ. & Παλαιγεωργίου, Γ. Ενσώματη και παιγνιώδης εκμάθηση της ανάγνωσης από παιδιά της Β΄ δημοτικού: μια διδακτική παρέμβαση. Ανακοίνωση στη 2η Επιμορφωτική Ημερίδα με τίτλο: «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Σχολείο». Φλώρινα, 4 Δεκεμβρίου 2015 (υπό έκδοση). |
|
2015 |
Δημητριάδου, Κ., Σημασιοδοτήσεις του ιστορικού χώρου: μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Πρακτικά του Διεπιστημονικού Συνεδρίου “Τοπίο: Ιστορίες, πολιτικές, αναπαραστάσεις”. Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Θεσσαλονίκη, 9-10 Ιανουαρίου (υπό έκδοση). |
|
2015 |
Δημητριάδου, Κ. & Βράντση, Α., Η Εννοιολογική Χαρτογράφηση ως όχημα διαφοροποίησης της διδασκαλίας. Τα Αποτελέσματα ενός Σεμιναρίου Ασύγχρονης Επιμόρφωσης. Στο: A. Montgomery& Δ. Καραγιάννη (επιμ.), Ας ξαναφανταστούμε το σχολείο. Συλλογή Κεφαλαίων βασισμένα στο 1ο Διεθνές Συνέδριο …για να ξαναφανταστούμε το σχολείο… (σσ. 123-137). Θεσσαλονίκη, 28-29/3/2013. http://reimaginingschooling.com/wp-content/uploads/2012/12/%CE%A3%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AE-%CE%9A%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BD-1%CE%BF-%CE%94%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%86%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF.pdf |
|
2015 |
Kariotoglou, P., Avgitidou, S., Dimitriadou, C., Malandrakis, G., Papadopoulou, P., Pnevmatikos, D., & Spyrtou, A., A science teacher's professional development project focusing on teaching design. In:J. Lavonen, K. Juuti, J. Lampiselkä, A. Uitto & K. Hahl (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part 14 (co-ed. [A. Berry and Digna Couso]), (pp. [2360 - 2369]). Helsinki, Finland: University of Helsinki. ISBN 978-951-51-1541-6. |
|
2015 |
Χαϊτίδου, Μ., Σπύρτου, Α. & Δημητριάδου, Κ. (2015). Μελέτη της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου για τις Φυσικές Επιστήμες σε πρωτοβάθμιους εκπαιδευτικούς. Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, 8-10 Μαΐου, 2015, σσ. 121-127. |
|
2014 |
Revithiadou, A., Dimitriadou, C. & Tamtelen, E. The image of the ‘other’ through extra-curricular mother language instruction: The instructors’ views. The image of the ‘other’ through extra-curricular mother language instruction: The instructors’ views. In: D. B. Goudiras & M. Rantzou (Eds.), “The Image of the “Other”/ the Neighbour in the Educational System of the Balkan Countries (1998-2013)”, pp. 478-491. Thessaloniki: University of Macedonia Press. |
|
2014 |
Dimitriadou, C., & Spyrtou, A., In-service primary teachers’ views and practices for promoting innovative teaching-learning environments about Science. E-book proceedings of the 2nd International Conference: Education Across Borders “Critical Thinking in Education” (pp.399-407), Korca, Albania, 31 October - 2 November. ISBN (print): 9789928146274. ISBN (on-line): 9789928146212. http://www.unkorce.edu.al/sites/default/files/fakulteti_edukimit/konfrenca_educbr_0.pdf |