Dantas, C. (2006). Concepções sobre a digestão : excreção em alunos, professores e futuros professores do ensino básico. Master Thesis. http://repositorium.sdum.uminho.pt/handle/1822/6254 |
|
Besson, U., De Ambrosis, A., Borghi, L., Mascheretti, P. (2010). Effetti termici della Radiazione Elettromagnetica. Grant Aggreement number: 226646-CP-1-2005-1-IE-COMENIUS-C21(2005-3264). http://www.outlab.ie/forums/documents/ fm/modulousp_emrad_it_147.pdf |
|
Besson, U., Borghi, L., DeAmbrosis, A., Mascheretti, P. (2010). A model of teacher preparation aimed at favoring the diffusion of research-based teaching practice. In: ÇAKMAKCI, G., TAŞAR, M. F.(eds), CONTEMPORARY SCIENCE EDUCATION RESEARCH:LEARNING AND ASSESSMENT,51-56,Ankara,Turkey: Pegem Akademi.http://www.naturfagsenteret.no/ esera/Book2.pdf#page=115 |
|
Besson, U., Borghi, L., De Ambrosis, A., Mascheretti, P. (2010). A Three-Dimensional Approach and Open Source Structure for the Design and Experimentation of Teaching-Learning Sequences: The case of friction. International Journal of Science Education, 32(10), 1289-1313. http://www.informaworld.com/index/914115442.pdf |
De Jong, O., Korthagen, F. & Wubbels, T. (1998). Research on Science Teacher Education in Europe: Teacher Thinking and Conceptual Change. In: B.J. Fraser & K.G. Tobin, International Handbook of Science Education. Kluwer Academic Publishers, Britain, 745-758. σελ. 753 |
Καριώτογλου, Π. (2006). Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου Φυσικών Επιστημών. Εκδόσεις Γράφημα, Θεσσαλονίκη. σελ. 29, 30, 31, 37. |
|
Μολοχίδης, Α. (2005). Ανάπτυξη και διερεύνηση Διδακτικής Μαθησιακής Σειράς για την Αυτοεπιμόρφωση των Δασκάλων σε Φαινόμενα και Έννοιες των Ρευστών. Αδημοσίευτη Διδακτορική Διατριβή, Α.Π.Θ. σελ. 21, 34, 137. |
Καριώτογλου, Π. (2006). Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου Φυσικών Επιστημών. Εκδόσεις Γράφημα, Θεσσαλονίκη. σελ. 24. |
|
Μακρίδου-Μπούσιου, Δ. (2005). Θέματα Μάθησης και Διδακτικής. Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας. σελ. 115. |
|
Καρανίκας, Ι. (1996). Μελέτη των προβλημάτων της διδασκαλίας των θερμικών φαινομένων. Πρόταση για εποικοδομητική προσέγγιση στη διδασκαλία και στη μάθηση των θερμικών φαινομένων στους 4ετείς φοιτητές του ΠΤΔΕ. Αδημοσίευτη Διδακτορική Διατριβή, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σελ. 161. |