Skip to main content

Δυτική Μακεδονία: Η ενεργειακή Καρδιά της Χώρας μας

Μάιος 2011

Οι δραστηριότητες οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από φοιτητές και φοιτήτριες του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, στα πλαίσια του μαθήματος «Φυσικές Έννοιες και οι Αναπαραστάσεις τους».
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στο χώρο της Παιδαγωγικής Σχολής της Φλώρινα.
Η δόμηση της έκθεσης ήταν οργανωμένη στις θεματικές ενότητες:
(α) Multimedia. Εκπαιδευτικό φιλμ και παιχνίδια στον Η/Υ για την παραγωγή και τη μεταφορά της ηλεκτρικής ενέργειας.
(β) Βιωματικό παιχνίδι για την παραγωγή της ηλεκτρικής ενέργειας μέσα στο εργοστάσιο (καυστήρας, λέβητας, καμινάδες, κ.λπ.)
(γ) Χαρτογραφώ την ενεργειακή κατάσταση της χώρας μου.
(δ) Ζωγραφίζω, γράφω ποιήματα, σχεδιάζω αφίσα, τραγουδώ για την ενεργειακή καρδιά της χώρας μου, τη Δυτική Μακεδονία.

Την έκθεση επισκέφτηκαν μαθητές και μαθήτριες της Φλώρινας που φοιτούσαν στην 6η τάξη του Δημοτικού Σχολείου. Σκοπός της έκθεσης ήταν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες να εμπλακούν και να αξιολογήσουν μια μορφή μη τυπικής εκπαίδευσης.

Υπεύθυνη της οργάνωσης: Άννα Σπύρτου, Επίκουρος ΠΤΔΕ-ΠΔΜ
Συνεργάστηκαν: Γιώργος Μαλανδράκης, Λέκτορας ΠΤΔΕ-ΠΔΜ
Πόπη Παπαδοπούλου, Λέκτορας ΠΤΝ-ΠΔΜ
 

Δυτική Μακεδονία: Η ενεργειακή Καρδιά της Χώρας μας
Δυτική Μακεδονία: Η ενεργειακή Καρδιά της Χώρας μας
Δυτική Μακεδονία: Η ενεργειακή Καρδιά της Χώρας μας
Δυτική Μακεδονία: Η ενεργειακή Καρδιά της Χώρας μας
Δυτική Μακεδονία: Η ενεργειακή Καρδιά της Χώρας μας
Δυτική Μακεδονία: Η ενεργειακή Καρδιά της Χώρας μας
Δυτική Μακεδονία: Η ενεργειακή Καρδιά της Χώρας μας

Έκθεση πειραματικών δραστηριοτήτων για μαθητές/τριες των δύο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού Σχολείου

Ιούνιος 2010

Οι δραστηριότητες σχεδιάστηκαν, οργανώθηκαν και υλοποιήθηκαν από φοιτητές του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, στα πλαίσια του μαθήματος «Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου στις Φυσικές Επιστήμες».

Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στο κτήριο της Παιδαγωγικής Σχολής της Φλώρινας και διήρκησε μια βδομάδα. Η δόμηση της έκθεσης ήταν οργανωμένη στις θεματικές ενότητες: ηλεκτρισμός/ηλεκτρομαγνητισμός, μηχανική, ενέργεια, φως. Κάθε έκθεμα συνοδεύονταν από μια αφίσα η οποία περιείχε χρήσιμες πληροφορίες όπως: τα υλικά και το κόστος κατασκευής τους, το φαινόμενο που σχετίζεται με το έκθεμα, οι σχετικές ενότητες του σχολικού εγχειριδίου, παρατηρήσεις που αφορούσαν τις δυσκολίες κατασκευής του, π.χ. χρόνος προετοιμασίας.

Την έκθεση επισκέφτηκαν μαθητές της Φλώρινας που φοιτούσαν στην 5η και 6η τάξη του Δημοτικού Σχολείου. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, οι φοιτητές ήρθαν σε επαφή με τους μαθητές. «έπαιξαν» μαζί τους, και προσπάθησαν να καταγράψουν το ενδιαφέρον, τις ερωτήσεις και τις παρατηρήσεις των μαθητών.

Σκοπός της έκθεσης ήταν οι φοιτητές να εμπλακούν και να αξιολογήσουν μια μορφή μη τυπικής εκπαίδευσης.
 

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes