ΠΕ21 |
Αλεξίου, Δ. (2017). Οι ιδέες μαθητών Δημοτικού σχολείου για φαινόμενα της φύσης στην κλίμακα του νάνο: Το Φαινόμενο του Λωτού και της προσκόλλησης της σαύρας Γκέκο, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΠΕ20 |
Βήτα, Ε. (2017). Οι ιδέες των Πρωτοβάθμιων Εκπαιδευτικών στο περιεχόμενο της Νανοτεχνολογίας, της Νανοεπισήμης και της νανοκλίμακας, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΠΕ19 |
Δαγρέ, Ε. (2017). Η φύση και ο ρόλος των μοντέλων: Εξέλιξη των ιδεών των μαθητών Δημοτικού Σχολείου στο περιεχόμενο της Νανοεπιστήμης – Νανοτεχνολογίας, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΠΕ18 |
Παλάσκας, Μ. (2017). «Περιεχόμενο της νανοτεχνολογίας: Εξέλιξη των ιδεών μαθητών Γυμνασίου για το μέγεθος και την κλίμακα», ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΠΕ18 |
Παπαδοπούλου, Χ. (2017). Εφαρμογή Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας στο Νηπιαγωγείο: η προσέγγιση του Νανόκοσμου, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΠΕ17 |
Τόκας, Γ. (2017). «Η προσέγγιση της συμπεριφοράς της σαύρας Gecko στο Δημοτικό Σχολείο: μελέτη των ιδεών των μαθητών», ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΠΕ16 |
Σακελλάρη, Κ. (2016). Προσεγγίζοντας διερευνητικά φαινόμενα της κλίμακας του νάνο στο Δημοτικό σχολείο, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΠΕ15 |
Ζάχου, Π. (2014). Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Υλοποίηση και Αξιολόγηση Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας για μαθητές Δημοτικού Σχολείου, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΠΕ14 |
Βασιλούδη, Α. (2014). Σχεδιασμός και κατασκευή μαγνητικού σιδηροδρομικού χάρτη του Ν. Φλώρινας: Μελέτη της εξέλιξης των επιστημονικών δεξιοτήτων μαθητών Στ’ τάξης Δημοτικού, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΠΕ13 |
Γκίτσας, Σ. (2014). Σχεδιασμός, κατασκευή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για την ερμηνεία του φαινομένου των εποχών από μαθητές της Ε’ τάξης του Δημοτικού, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΠΕ12 |
Σούδη, Α. (2014). Electricians’ game: Κατασκευή Γωνιάς Ηλεκτρισμού μέσα από ένα Πρότζεκτ Φυσικής στην Ξένη Γλώσσα, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
ΔΔ10 |
Πέικος, Γ. (2017,έτος εκκίνησης). Φαινόμενα και έννοιες στην κλίμακα του Νάνο: θέματα μάθησης και διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΔΔ9 |
Μάνου, Λ. (2013, έτος εκκίνησης). Ανάπτυξη και αξιολόγηση Διδακτικών Μαθησιακών Σειρών για την εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στη Νανοτεχνολογία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΔΔ8 |
Χαϊτίδου, Μ. (2013, έτος εκκίνησης). Μελέτη της εξέλιξης της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου μέσω του αναστοχασμού εκπαιδευτικών που συμμετέχουν σε πρόγραμμα εκπαίδευσης καινοτόμων Διδακτικών Μαθησιακών Σειρών στις Φυσικές Επιστήμες, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. (Επιβλέπουσα). |
||
ΔΔ7 |
Τσέου, Ε. (2017). Η Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου των Φσυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση της διδασκαλίας της τήξης και της πήξης στο Δημοτικό Σχολείο, ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ. (Επταμελής επιτροπή). |
||
ΔΔ6 |
Πιπίλης, Κ. (2017). Εκπαίδευση και Μετεκπαίδευση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συνδεδεμένες με τις πρακτικές διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, ΠΤΝ, ΠΔΜ. (Επταμελής επιτροπή). |
||
ΔΔ5 |
Σαμαντά, Α. (2016). Διερεύνηση των αντιλήψεων και πρακτικών των εκπαιδευτικών ως προς την Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας, ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ. (Επταμελής επιτροπή). |
ΜΠΤΧ15 |
Βασιλούδη, Α. (2017). Εκπαίδευση μελλοντικών δασκάλων δασκάλων σε Ανοιχτά Διερευνητικά Περιβάλλοντα Μάθησης: η εξέλιξη των αντιλήψεών τους για τα μοντέλα και τη μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΜΠΤΧ14 |
Γκίτσας. Σ. (2017). Το φαινόμενο του Λωτού στο Δημοτικό Σχολείο: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Υλικού Μη-Τυπικής Εκπαίδευσης, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |
||
ΜΠΤΧ13 |
Δάρατζη, Π. (2017). Μελέτη της επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικού προσχολικής εκπαίδευσης στη διάρκεια του σχεδιασμού, ανάπτυξης, εφαρμογής και αξιολόγησης μιας Διδακτικής-Μαθησιακής Ακολουθίας για τη Νανοεπιστήμη-Νανοτεχνολογία, Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών, ΠΤΝ/ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. |