Skip to main content
Προπτυχιακές εργασίες
ΠΕ21

Αλεξίου, Δ. (2017). Οι ιδέες μαθητών Δημοτικού σχολείου για φαινόμενα της φύσης στην κλίμακα του νάνο: Το Φαινόμενο του Λωτού και της προσκόλλησης της σαύρας Γκέκο, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΠΕ20

Βήτα, Ε. (2017). Οι ιδέες των Πρωτοβάθμιων Εκπαιδευτικών στο περιεχόμενο της Νανοτεχνολογίας, της Νανοεπισήμης και της νανοκλίμακας, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΠΕ19

Δαγρέ, Ε. (2017). Η φύση και ο ρόλος των μοντέλων: Εξέλιξη των ιδεών των μαθητών Δημοτικού Σχολείου στο περιεχόμενο της Νανοεπιστήμης – Νανοτεχνολογίας, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΠΕ18

Παλάσκας, Μ. (2017). «Περιεχόμενο της νανοτεχνολογίας: Εξέλιξη των ιδεών μαθητών Γυμνασίου για το μέγεθος και την κλίμακα», ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΠΕ18

Παπαδοπούλου, Χ. (2017). Εφαρμογή Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας στο Νηπιαγωγείο: η προσέγγιση του Νανόκοσμου, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΠΕ17

Τόκας, Γ. (2017). «Η προσέγγιση της συμπεριφοράς της σαύρας Gecko στο Δημοτικό Σχολείο: μελέτη των ιδεών των μαθητών»,  ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΠΕ16

Σακελλάρη, Κ. (2016). Προσεγγίζοντας διερευνητικά φαινόμενα της κλίμακας του νάνο στο Δημοτικό σχολείο, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΠΕ15

Ζάχου, Π. (2014). Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Υλοποίηση και Αξιολόγηση Φεστιβάλ Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογίας για μαθητές Δημοτικού Σχολείου, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΠΕ14

Βασιλούδη, Α. (2014). Σχεδιασμός και κατασκευή μαγνητικού σιδηροδρομικού χάρτη του Ν. Φλώρινας: Μελέτη της εξέλιξης των επιστημονικών δεξιοτήτων μαθητών Στ’ τάξης Δημοτικού, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΠΕ13

Γκίτσας, Σ. (2014). Σχεδιασμός, κατασκευή και αξιολόγηση εκπαιδευτικού υλικού για την ερμηνεία του φαινομένου των εποχών από μαθητές της Ε’ τάξης του Δημοτικού, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΠΕ12

Σούδη, Α. (2014). Electricians’ game: Κατασκευή Γωνιάς Ηλεκτρισμού μέσα από ένα Πρότζεκτ Φυσικής στην Ξένη Γλώσσα, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

Διδακτορικές διατριβές
ΔΔ10

Πέικος, Γ. (2017,έτος εκκίνησης). Φαινόμενα και έννοιες στην κλίμακα του Νάνο: θέματα μάθησης και διδασκαλίας στο Δημοτικό Σχολείο, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΔΔ9

Μάνου, Λ. (2013, έτος εκκίνησης). Ανάπτυξη και αξιολόγηση Διδακτικών Μαθησιακών Σειρών για την εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στη Νανοτεχνολογία, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΔΔ8

Χαϊτίδου, Μ. (2013, έτος εκκίνησης). Μελέτη της εξέλιξης της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου μέσω του αναστοχασμού εκπαιδευτικών που συμμετέχουν σε πρόγραμμα εκπαίδευσης καινοτόμων Διδακτικών Μαθησιακών Σειρών στις Φυσικές Επιστήμες, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ. (Επιβλέπουσα).

ΔΔ7

Τσέου, Ε. (2017). Η Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου των Φσυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση της διδασκαλίας της τήξης και της πήξης στο Δημοτικό Σχολείο, ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ. (Επταμελής επιτροπή).

ΔΔ6

Πιπίλης, Κ. (2017). Εκπαίδευση και Μετεκπαίδευση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης συνδεδεμένες με τις πρακτικές διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, ΠΤΝ, ΠΔΜ. (Επταμελής επιτροπή).

ΔΔ5

Σαμαντά, Α. (2016). Διερεύνηση των αντιλήψεων και πρακτικών των εκπαιδευτικών ως προς την Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας, ΤΕΑΠΗ, ΕΚΠΑ. (Επταμελής επιτροπή).

Μεταπτυχιακές Διπλωματικές εργασίες
ΜΠΤΧ15

Βασιλούδη, Α. (2017). Εκπαίδευση μελλοντικών δασκάλων δασκάλων σε Ανοιχτά Διερευνητικά Περιβάλλοντα Μάθησης: η εξέλιξη των αντιλήψεών τους για τα μοντέλα και τη μοντελοποίηση στις Φυσικές Επιστήμες, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΜΠΤΧ14

* Γκίτσας. Σ. (2017). Το φαινόμενο του Λωτού στο Δημοτικό Σχολείο: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, και Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Υλικού Μη-Τυπικής Εκπαίδευσης, ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

ΜΠΤΧ13

*Δάρατζη, Π. (2017). Μελέτη της επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικού προσχολικής εκπαίδευσης στη διάρκεια του σχεδιασμού, ανάπτυξης, εφαρμογής και αξιολόγησης μιας Διδακτικής-Μαθησιακής Ακολουθίας για τη Νανοεπιστήμη-Νανοτεχνολογία, Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών, ΠΤΝ/ΠΤΔΕ, ΠΔΜ.

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes