Skip to main content
Αναφορές στην εργασία: ΔΘ7

Dantas, C. (2006). Concepções sobre a digestão : excreção em alunos, professores e futuros professores do ensino básico. Master Thesis. http://repositorium.sdum.uminho.pt/handle/1822/6254

Besson, U.,  De Ambrosis, A., Borghi, L., Mascheretti, P. (2010). Effetti termici della Radiazione Elettromagnetica. Grant Aggreement number: 226646-CP-1-2005-1-IE-COMENIUS-C21(2005-3264).

http://www.outlab.ie/forums/documents/ fm/modulousp_emrad_it_147.pdf

Besson, U.,  Borghi, L., DeAmbrosis, A., Mascheretti, P. (2010). A model of teacher preparation aimed at favoring the diffusion of research-based teaching practice. In: ÇAKMAKCI, G., TAŞAR, M. F.(eds), CONTEMPORARY SCIENCE EDUCATION RESEARCH:LEARNING AND ASSESSMENT,51-56,Ankara,Turkey: Pegem Akademi.http://www.naturfagsenteret.no/ esera/Book2.pdf#page=115

Besson, U.,  Borghi, L., De Ambrosis, A., Mascheretti, P. (2010). A Three-Dimensional Approach and Open Source Structure for the Design and Experimentation of Teaching-Learning Sequences: The case of friction. International Journal of Science Education, 32(10), 1289-1313.  http://www.informaworld.com/index/914115442.pdf

Αναφορές στην εργασία: ΔΘ3

De Jong, O., Korthagen, F. & Wubbels, T. (1998). Research on Science Teacher Education in Europe: Teacher Thinking and Conceptual Change. In: B.J. Fraser & K.G. Tobin, International Handbook of Science Education. Kluwer Academic Publishers, Britain, 745-758. σελ. 753

Αναφορές στην εργασία: ΔΘ1

Καριώτογλου, Π. (2006). Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου Φυσικών Επιστημών. Εκδόσεις Γράφημα, Θεσσαλονίκη. σελ. 29, 30, 31, 37.

Μολοχίδης, Α. (2005). Ανάπτυξη και διερεύνηση Διδακτικής Μαθησιακής Σειράς για την Αυτοεπιμόρφωση των Δασκάλων σε Φαινόμενα και Έννοιες των Ρευστών. Αδημοσίευτη Διδακτορική Διατριβή, Α.Π.Θ. σελ. 21, 34, 137.

Αναφορές στην εργασία: ΕΛ1

Καριώτογλου, Π. (2006). Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου Φυσικών Επιστημών. Εκδόσεις Γράφημα, Θεσσαλονίκη. σελ. 24.

Μακρίδου-Μπούσιου, Δ. (2005). Θέματα Μάθησης και Διδακτικής. Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας. σελ. 115.

Καρανίκας, Ι. (1996). Μελέτη των προβλημάτων της διδασκαλίας των θερμικών φαινομένων. Πρόταση για εποικοδομητική προσέγγιση στη διδασκαλία και στη μάθηση των θερμικών φαινομένων στους 4ετείς φοιτητές του ΠΤΔΕ. Αδημοσίευτη Διδακτορική Διατριβή, Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σελ. 161.

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes