Ευσταθίου-Καραγεωργάκη, Μ. (2007). Σύγχρονες μεθοδολογικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της Ιστορίας. Εφαρμογές στο γυμνάσιο και στο λύκειο. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης. Σελ. 200, 294 |
|
Anna Anastasiadis-Symeonidis, Larousse, 26-27 mai 2006, Le Petit Larousse et l’ enseignement d’ une langue Utilization dictionairique des images dans un dictionnaire d’ apprentissage (FLE): «L’image fonctionne comme une ‘traduction’ pour la compréhension de mots inconnus » (Dimitriadou sous presse), σελ. 3 |
|
Μαυροσκούφης, Δ. Κ. (2005). Αναζητώντας τα Ίχνη της Ιστορίας. Ιστοριογραφία, Διδακτική Μεθοδολογία και Ιστορικές Πηγές. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης. Σελ. 340 |
|
Ξωχέλλης, Π.Δ. (2005). Ο εκπαιδευτικός στο σύγχρονο κόσμο. Αθήνα: Τυπωθήτω. Σελ. 153 |
|
Κόκκινος, Γ. (2003). Επιστήμη, Ιδεολογία, Ταυτότητα. Το μάθημα της Ιστορίας στον αστερισμό της υπερεθνικότητας και της παγκοσμιοποίησης. Αθήνα: Μεταίχμιο. Σελ. 278, 368 |
|
Παπαναούμ, Ζ. (2003). Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Αθήνα: Τυπωθήτω. Σελ. 79, 177 |
|
Πυργιωτάκης, Ι. Ε. (1999). Εισαγωγή στην Παιδαγωγική Επιστήμη. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. Σελ. 261-263, 498 |
|
Κογκούλης Ι. Β. (1997)4. Εισαγωγή στην Παιδαγωγική. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης. Σελ. 191, 301 |
|
Πυργιωτάκης, Ι. Ε. (1992). Η Οδύσσεια του διδασκαλικού επαγγέλματος. Θεσσαλονίκη: Κυριακιδης. Σελ. 140, 155, 160, 161, 203, 224, 234 |
|
Χατζηδήμου, Δ. Χρ. & Ταρατόρη, Ε. Ευ. (1992). Η προετοιμασία του μαθήματος από τη σκοπιά των εκπαιδευτικών. Μια εμπειρική παιδαγωγική έρευνα. Θεσσαλονίκη : Κυριακίδης. Σελ. 40-41, 65 |
|
Ξωχέλλης, Π. Δ. (1984). Το εκπαιδευτικό έργο ως κοινωνικός ρόλος. Μια έρευνα για την αυτοαντίληψη και τις στάσεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδης. Σελ. 9, 125, 137 |