Skip to main content
2019

Lorencová H., Jarošová, E., Avgitidou, S. & Dimitriadou, C. (2019) Critical thinking practices in teacher education programmes: a systematic review, Studies in Higher Education, DOI: 10.1080/03075079.2019.1586331
                Critical thinking practices in teacher education programmes: a systematic review

2018

Chaitidou, M., Spyrtou, Α., Kariotoglou, P. & Dimitriadou, C. (2018). Professional Development in Inquiry-Oriented Pedagogical Content Knowledge among Primary School Teachers. The International Journal of Science, Mathematics and Technology Learning 25 (2): 17-36. doi: 10.18848/2327-7971/CGP/v25i02/17-36.

2018

Dimitriadou, D. Psoma, D. & Pnevmatikos, D. (2018). Teachers’ Discourses for Integrating Moral Issues in their Instruction. In Latzko, B. & Weinberger, A. Double Assignment in Teacher Education: A necessity to Address the Global Challenges. Menon 3rd Thematic Issue, 82-105.
            http://www.edu.uowm.gr/site/system/files/menon_issue_3rd_special_112018.pdf

2017

Πέτρος Καριώτογλου, Σοφία Αυγητίδου, Αικατερίνη Δημητριάδου, Γεώργιος Μαλανδράκης, ΠηνελόπηΠαπαδοπούλου, Δημήτριος Πνευματικός και Άννα Σπύρτου, Tο Eπιμορφωτικό Πρόγραμμα STED (Science Teachers EDucation): Θεωρητική Τεκμηρίωση και Εφαρμογή. Επιστήμες της Αγωγής, Ειδικό τεύχος (υπό έκδοση) (http://ediamme.edc.uoc.gr/index.php?2014)

2016

Δημητριάδου, Κ. Αξιοποίηση της πολυτροπικότητας κατά τη διδασκαλία ανάγνωσης και γραφής. Η περίπτωση του Υπομνήματος των εγχειριδίων της Α΄ Δημοτικού.  Δελτίο εκπαιδευτικού προβληματισμού και επικοινωνίας, Σχολή Ι. Μ. Παναγιωτόπουλου, Ελληνικό Εκπαιδευτήριο, τεύχ. 16.
http://impschool.gr/deltio-site/?p=156

2016

Catherine Dimitriadou, Toward a re-contextualization of the image of the “other” in the Balkans: educational policies and practices. Synergies Sud-Est européen 5 (under publication).

2014

Κατερίνα Δημητριάδου & Νεκταρία Παλαιολόγου, Διδακτική αξιοποίηση ενός λογοτεχνικού μετα-κειμένου σε πλαίσιο διαφοροποιημένης μάθησης: oι φωνές των εκπαιδευτικών. Παιδαγωγική Επιθεώρηση 57, 101-119.

2014

Αγάπη Βράντση & Κατερίνα Δημητριάδου (2014). Ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των μαθητών: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση στην Α΄Δημοτικού. Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων 26, 4-34. 

2014

Κατερίνα Δημητριάδου & Νεκταρία Παλαιολόγου (2014). Διδακτική αξιοποίηση ενός λογοτεχνικού μετα-κειμένου σε πλαίσιο διαφοροποιημένης μάθησης: Οι φωνές των εκπαιδευτικών. Παιδαγωγική Επιθεώρηση 57, 101-119.

2013

Nektaria Palaiologou & Catherine Dimitriadou (2013). Multicultural/Intercultural Education Issues in Pre-service Teacher Education Courses: the Case of Greece. Multicultural Education Review, 5 (2), 49-84.

2013

Sofia Anastasiadou, Aikaterini Dimitriadou & Eleni Toda (2011). What makes students perform in PISA? Science teachers' beliefs. International Journal of Humanities and Social Science (IJHSS), 3 (1), 80-99.       http://www.ijhssnet.com/journals/Vol_3_No_1_January_2013/10.pdf

2012

Catherine Dimitriadou, Eirini Nari & Nektaria Palaiologou, E-learning teacher training courses for differentiated instruction in multicultural classrooms: reflections upon the participants’ experiences. i-manager’s Journal of Educational Technology 9(3), 14-27 (special issue).

2012

Κατερίνα Δημητριάδου, Σοφία Χατζηνικολάου & Κατερίνα Παπαϊωάννου (υπό έκδοση). Η ενδυνάμωση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης ως εκπαιδευτικός στόχος: Μια μελέτη περίπτωσης στο δημοτικό σχολείο. Παιδαγωγική Επιθεώρηση.

2012

Νικόλαος Αλχασίδης & Αικατερίνη Δημητριάδου, Κοινωνική διαπραγμάτευση της επιστημονικής γνώσης στα σχολικά εγχειρίδια των Φυσικών Επιστημών: Ένα όχημα για τον επιστημονικό γραμματισμό. Στο Α. Κατσίκης, Τ.Α. Μικρόπουλος & Α. Τζιμογιάννης (Επιμ.), Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση (υπό δημοσίευση)

<http://earthlab.uoi.gr/thete/index.php/thete>.

2011

Κατερίνα Δημητριάδου (2011). Από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: συνιστώσες της μετάβασης στο πλαίσιο συνάρθρωσης των σχέσεων μαθητή και σχολείου. Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Tμήματος Δ. Ε. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 23, 69-105.
 
http://ptde.uoi.gr/ptde_files%5Cepetirida%5CVol23_2011.pdf

2011

Catherine Dimitriadou, Evmorphia Tamtelen & Eleni Tsakou, Multimodal texts as instructional tools for intercultural education: A case study. Intercultural Education 22 (3), 223-228 (Best Practice).

2011

Sofia Anastasiadou & Aikaterini Dimitriadou (alphabetic order), What does Critical Thinking mean? A statistical data analysis of pre-service teachers’ defining statements. International Journal of Humanities and Social Science (IJHSS) 1, 7, pp. 73-83.

http://www.ijhssnet.com/index.php?option=com_content&view=article&id=192&Itemid=10

2010

Catherine Dimitriadou, Embedded learning for teachers’ professional development: Reflection on a Travelling Seminar. In: EUROCLIO Bulletin 29: After The Wall - Teaching History after the Fall of the Soviet Empire, pp. 33-49.

http://www.euroclio.eu/site/index.php/2010after-the-wall-teaching-history-after-the-fall-of-the-soviet-empire

2007

Κατερίνα Δημητριάδου, Οπτικός γραμματισμός και γλωσσική διδασκαλία: μια κριτική ανάγνωση στα νέα εγχειρίδια της Γλώσσας για την Α΄ Δημοτικού. Σύγχρονη Εκπαίδευση  148, 72-80.

2006

Κατερίνα Δημητριάδου, «Έλσας Μυρογιάννη, 10 μικροί διάλογοι για ένα μουσείο (Καλειδοσκόπιο: Αθήνα 2002). Βιβλιοπαρουσίαση». ΜUSEOLOGY- International Scientific Electronic Journal, Issue 3, 2006. Department of Cultural Technology and Communication, University of the Aegean, 33-34 (<http://www.aegean.gr/culturaltec/museology/issues/current/ papers/Dimitriadou.pdf>).

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes