Skip to main content
2017

Lithoxoidou, A. & Dimitriadou, C. (2017). Teachers’ perceptions on students’ conflicts in primary school. Proceedings of the Third International Conference “Education across Borders. Education and Research across Time and Space” (pp. 357-362). Bitola, 6-7 October 2016

2017

Δημητριάδου, Κ. (2017). Σημασιοδοτήσεις του ιστορικού χώρου: μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Στο Γ. Ζιώγας & Σ. Συλαίου (επιμ.), Τοπίο, Ιστορίες, Πολιτικές Αναπαραστάσεις, Πρακτικά Συνεδρίου (9-10 Ιανουαρίου 2015), Τόμ. 1. σσ. 104-115. Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

2017

Μακρίδου, Μ. & Δημητριάδου, Κ. Η ελληνομάθεια ως εκπαιδευτική προϋπόθεση στα νοσοκομειακά σχολεία: Τα καινοτόμα στοιχεία μιας διδακτικής παρέμβασης. Ανακοίνωση στο Διεθνές Συνέδριο με θέμα «Η Νέα Ελληνική γλώσσα στον Παρευξείνιο Χώρο και στα Βαλκάνια». Κομοτηνή,  30 Σεπτεμβρίου/1-2 Οκτωβρίου 2016 (υπό έκδοση)

2017

Κηπουροπούλου, Ε. & Δημητριάδου, Κ., Αναστοχασμός των φοιτητών και των φοιτητριών για την Πρακτική Άσκηση στο Πρόγραμμα Σπουδών του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΠΔΜ.  Πρακτικά 1ου Συνεδρίου του Κέντρου Έρευνας και Αξιολόγησης Σχολικών Βιβλίων  και Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων (ΚΕΑΣΒΕΠ) με θέμα «Έρευνα προγραμμάτων σπουδών και σχολικών βιβλίων». Θεσσαλονίκη, 17-19 Μαρτίου (υπό έκδοση)

2017

Δημητριάδου, Κ. Διαστάσεις της έρευνας δράσης στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα ERASMUS+: Η περίπτωση του ‘CRITHINKEDU’. Ανακοίνωση στο 2ο Πανελλήνιο Συμπόσιο «Εκπαιδευτική Έρευνα – Δράση: Ζητούμενα, Συγκρούσεις και Προοπτικές. Φλώρινα, 1-2 Απριλίου 2017 (υπό έκδοση)

2016

Seira, E. & Dimitriadou, C., Aspects of citizenship education in teaching ancient greek historiography: A case study in α senior high school. Paper presented in the Third International Conference “Education across Borders”Education and Research across Time and Space. Bitola, 6-7 October(underpublication).

2016

Vrantsi, A. & Dimitriadou, C. Supporting pupils against the consequences of economic crisis: The rationale of a research project. Paper presented in the Third International Conference “Education across Borders”Education and Research across Time and Space. Bitola, 6-7 October (under publication).

2016

Kariotoglou, P., Avgitidou, S., Dimitriadou, C., Malandrakis, G., Papadopoulou, P, Pnevmatikos, D. & Spyrtou, A. Difficulties in implementing a science teacher's professional development project. Paper presented in the Third International Conference “Education across Borders”Education and Research across Time and Space. Bitola, 6-7 October(underpublication).

2016

Lithoxoidou, A. &  Dimitriadou, C., Teachers’ perceptions on students’ conflicts in primary school.  Paper presented in the Third International Conference “Education across Borders”Education and Research across Time and Space. Bitola, 6-7 October (under publication).

2016

Gakoudi, A. & Dimitriadou, C. Τhe image of the ‘other’ in intercultural learning processes: Τhe potentialities of non-formal education. Paper presented in the Third International Conference “Education across Borders”Education and Research across Time and Space. Bitola, 6-7 October (under publication).

2016

Βράντση, Α. & Δημητριάδου, Κ., Ανίχνευση των επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης σε μαθητές δημοτικού: Η περίπτωση της Δυτικής Μακεδονίας, Στο: Κ. Δ. Μαλαφάντης, Β. Παπαδοπούλου, Σ. Αυγητίδου, Γ. Ιορδανίδης & Ι. Μπέτσας (επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΠΕΕ «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Φλώρινα, 28-30 Νοεμβρίου 2014 (Τόμ. Β΄, σσ. 921-936). Αθήνα: Διάδραση. http://www.edu.uowm.gr/site/praktika9

2016

Δημητριάδου, Κ. & Σπύρτου, Α. Απόψεις και πρακτικές εν ενεργεία εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία και μάθηση των Φυσικών Επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στο: Κ. Δ. Μαλαφάντης, Β. Παπαδοπούλου, Σ. Αυγητίδου, Γ. Ιορδανίδης & Ι. Μπέτσας (επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της ΠΕΕ «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα», Φλώρινα, 28-30 Νοεμβρίου 2014 (Τόμ. Α΄, σσ. 110-124). Αθήνα: Διάδραση. http://www.edu.uowm.gr/site/praktika9

2015

Λιθοξοΐδου, Α., Δημητριάδου, Κ., Γρίβα, Ε. & Σέμογλου, Κ. Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας στην πρωτοσχολική ηλικία: Μια διδακτική παρέμβαση, Ανακοίνωση στη 2η Επιμορφωτική Ημερίδα με τίτλο: «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Σχολείο». Φλώρινα, 4 Δεκεμβρίου 2015 (υπό έκδοση).

2015

Λασκαράκη, Ε., Δημητριάδου, Κ. & Παλαιγεωργίου, Γ. Ενσώματη και παιγνιώδης εκμάθηση της ανάγνωσης από παιδιά της Β΄ δημοτικού: μια διδακτική παρέμβαση. Ανακοίνωση στη 2η Επιμορφωτική Ημερίδα με τίτλο: «Καινοτομία, Δημιουργικότητα, Διεπιστημονικότητα στο Σχολείο». Φλώρινα, 4 Δεκεμβρίου 2015 (υπό έκδοση).

2015

Δημητριάδου, Κ., Σημασιοδοτήσεις του ιστορικού χώρου: μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Πρακτικά του Διεπιστημονικού Συνεδρίου “Τοπίο: Ιστορίες, πολιτικές, αναπαραστάσεις”. Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Θεσσαλονίκη, 9-10 Ιανουαρίου  (υπό έκδοση).

2015

Δημητριάδου, Κ. & Βράντση, Α., Η Εννοιολογική Χαρτογράφηση ως όχημα διαφοροποίησης της διδασκαλίας. Τα Αποτελέσματα ενός Σεμιναρίου Ασύγχρονης Επιμόρφωσης. Στο: A. Montgomery& Δ. Καραγιάννη (επιμ.), Ας ξαναφανταστούμε το σχολείο. Συλλογή Κεφαλαίων βασισμένα στο 1ο Διεθνές Συνέδριο …για να ξαναφανταστούμε το σχολείο… (σσ. 123-137). Θεσσαλονίκη, 28-29/3/2013. http://reimaginingschooling.com/wp-content/uploads/2012/12/%CE%A3%CF%85%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AE-%CE%9A%CE%B5%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%AF%CF%89%CE%BD-1%CE%BF-%CE%94%CE%B9%CE%B5%CE%B8%CE%BD%CE%AD%CF%82-%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%B4%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BD%CE%B1-%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%86%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF-%CE%A3%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF.pdf

2015

Kariotoglou, P., Avgitidou, S., Dimitriadou, C., Malandrakis, G., Papadopoulou, P., Pnevmatikos, D., & Spyrtou, A., A science teacher's professional development project focusing on teaching design. In:J. Lavonen, K. Juuti, J. Lampiselkä, A. Uitto & K. Hahl (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part 14 (co-ed. [A. Berry and Digna Couso]), (pp. [2360 - 2369]). Helsinki, Finland: University of Helsinki. ISBN 978-951-51-1541-6.  
http://www.esera.org/media/eBook%202015/eBook_Part_14_links.pdf

2015

Χαϊτίδου, Μ., Σπύρτου, Α. & Δημητριάδου, Κ.  (2015). Μελέτη της Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου για τις Φυσικές Επιστήμες σε πρωτοβάθμιους εκπαιδευτικούς. Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικής Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη, 8-10 Μαΐου, 2015, σσ. 121-127.
http://synedrioenephet-2015.web.auth.gr/wordpress/wp-content/uploads/2016/09/9o-ENEFET.Praktika.2nd-edition-full.pdf

2014

Revithiadou, A., Dimitriadou, C. & Tamtelen, E. The image of the ‘other’ through extra-curricular mother language instruction: The instructors’ views. The image of the ‘other’ through extra-curricular mother language instruction: The instructors’ views. In: D. B. Goudiras & M. Rantzou (Eds.), “The Image of the “Other”/  the  Neighbour  in  the Educational  System of  the Balkan Countries (1998-2013)”, pp. 478-491. Thessaloniki: University of Macedonia Press.

2014

Dimitriadou, C., & Spyrtou, A., In-service primary teachers’ views and practices for promoting innovative teaching-learning environments about Science. E-book proceedings of the 2nd International Conference: Education Across Borders “Critical Thinking in Education” (pp.399-407), Korca, Albania, 31 October - 2 November.  ISBN (print): 9789928146274. ISBN (on-line): 9789928146212. http://www.unkorce.edu.al/sites/default/files/fakulteti_edukimit/konfrenca_educbr_0.pdf

Premium Drupal Themes by Adaptivethemes