ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ)
Επιστημονική καθοδήγηση ως επόπτης πτυχιακών εργασιών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
I.1.1 ΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ |
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
|
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ |
Αλβανού Αικατερίνη |
Αναπαραστάσεις του περιβάλλοντος στην παιδική λογοτεχνία. |
|
Υποστηρίχθηκε |
Καζαντζίδου Ελένη |
Αποκλίνουσες συμπεριφορές σε εικονογραφημένα παιδικά βιβλία |
|
Υποστηρίχθηκε |
Σολάκη Ελένη |
Μυθοπλαστικές αναπαραστάσεις της αναπηρία στο έργο του Ευγένιου Τριβιζά |
|
Υποστηρίχθηκε |
Τσολοπάνη Ιωάννα |
Ανάπηροι ήρωες/ηρωίδες στην παιδική και εφηβική λογοτεχνία |
|
Υποστηρίχθηκε |
Κάλφα Παρασκευή |
Ο έρωτας στη λογοτεχνία του Βασίλη Παπαθεοδώρου |
|
Υποστηρίχθηκε |
Χανοπούλου Μαρία |
Η κατασκευή των γυναικείων χαρακτήρων στη σειρά παραμυθιών «Η Χαρά και το Γκουντούν» του Ευγένιου Τριβιζά: Αφηγηματικές Τεχνικές και Ομιλιακό Ύφος |
|
Υποστηρίχθηκε |
Σαρίδη Γενοβέφα |
Η θέση της γυναίκας στα παιδικά μυθιστορήματα του Ευγένιου Τριβιζά |
|
Υποστηρίχθηκε |
Δεμερτζή Χριστίνα |
Το ερωτικό στοιχείο σε τέσσερα έργα της Λένας Μαντά |
|
Υποστηρίχθηκε |
Πουλιώτη Σοφία |
Οι περιθωριακοί ήρωες στα έργα του TennesseeWilliams |
|
Υποστηρίχθηκε |
Τουαντζόγλου Αναστασία |
Η Δημιουργική Γραφή στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Εφαρμοσμένες προτάσεις για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού |
|
Υποστηρίχθηκε |
Φιλιπποπούλου Ευαγγελία |
Η δημιουργική Γραφή στην Ελλάδα στην τυπικά και άτυπη εκπαίδευση το 2012-2013 |
|
Υποστηρίχθηκε |
Βασιλικού Ζωή |
Οι εκδόσεις και οι δημοσιεύσεις των φοιτητών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Δημιουργικής Γραφής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας |
|
Υποστηρίχθηκε |
Γάλλου Βεργενία |
Η Δημιουργική Γραφή στο Νηπιαγωγείο: Εφαρμοσμένες προτάσεις για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού |
|
Υποστηρίχθηκε |
Γκαβοτάσιου Καλλιόπη |
Η Δημιουργική Γραφή στο Νηπιαγωγείο: Εφαρμοσμένες προτάσεις για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού |
|
Υποστηρίχθηκε |
Μαρκοζάνη Θεανώ- Ελένη |
Η πρακτική άσκηση των φοιτητών του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημιουργικής Γραφής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, κατά το σχολικό έτος 2012-2013 |
|
Υποστηρίχθηκε |
Μπατζιάκα Βασιλική |
Η Δημιουργική Γραφή στο Νηπιαγωγείο: Εφαρμοσμένες προτάσεις για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού |
|
Υποστηρίχθηκε |
Παναγιωτοπούλου Ευθαλία |
Η πρακτική άσκηση των φοιτητών του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημιουργικής Γραφής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, κατά το σχολικό έτος 2012-2014 |
|
Υποστηρίχθηκε |
Στύλου Χριστίνα |
Ο Ποιητής και Δάσκαλος Μίμης Σουλιώτης |
|
Υποστηρίχθηκε |
Ασλανίδου Μαρία |
Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού με τη χρήση των ψηφιακών μέσων |
|
Υποστηρίχθηκε |
Καραγιαννίδης Ιωάννης |
Πώς η πόλη της Θεσσαλονίκης αποτυπώνεται μέσα από τα έργα των πεζογράφων |
|
Υποστηρίχθηκε |
Χρήστου Σπυριδούλα |
Ασκήσεις δημιουργικής γραφής στο δημοτικό σχολείο |
|
Υποστηρίχθηκε |
Δανιηλίδη Ειρήνη |
Διδασκαλία Λογοτεχνίας με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και τεχνικών Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο. «Όλα δικά μου» της Nele Moost |
|
Υποστηρίχθηκε |
Τούρλα Ελένη |
Ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με χρήση ΤΠΕ |
|
Υποστηρίχθηκε |
Τζουανάκη Ελευθερία |
Αφήγηση παραμυθιού και δραστηριότητες δημιουργικής γραφής στο νηπιαγωγείο με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών |
|
Υποστηρίχθηκε |
Χονδρογιάννη Μαρία |
Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών για το Νηπιαγωγείο και την Α΄ τάξη Δημοτικού: «Ο Τάκης ο σπουργιτάκης» |
|
Υποστηρίχθηκε |
Κραμπουκούκη Γεωργία |
Διδασκαλία παραμυθιών με χρήση Τ.Π.Ε. και τεχνικών Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο |
|
Υποστηρίχθηκε |
Σαραντίδου Πολυξένη |
Η διαφορετικότητα μέσα από ασκήσεις δημιουργικής γραφής για το νηπιαγωγείο και τη χρήση των σύγχρονων μέσων της τεχνολογίας - Με τη μέθοδο project - |
|
Υποστηρίχθηκε |
Μάλλιου Πολυξένη |
Σύγχρονες τεχνολογίες και Ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής στη Σχολική Τάξη: η περίπτωση των προγραμμάτων δημιουργικής γραφής |
|
Υποστηρίχθηκε |
Γιόκα Ελισσάβετ |
Δημιουργική Γραφή στα Μαθηματικά με χρήση ΤΠΕ – Δραστηριότητες για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας |
|
Υποστηρίχθηκε |
Γιάννου Ιωσήφ |
Ο ρόλος και η λειτουργία των χαρακτήρων στα έργα "Βαμμένα κόκκινα μαλλιά" |
|
Υποστηρίχθηκε |
Εσερίδη Χριστίνα |
Ο ποντικός, η ελαφίνα, η χελώνα και το κοράκι: Πρόταση διδακτικής αξιοποίησης τεχνικών δημιουργικής γραφής με τη συνδρομή σύγχρονων τεχνολογιών |
|
Υποστηρίχθηκε |
Ζαροτιάδου Ζωή |
Συνδυασμός κειμένου και εικόνας σε έργα του Ευγένιου Τριβιζά. Μια ποιοτική ανάλυση |
|
Υποστηρίχθηκε |
Καλαμάρα Παρασκευή |
Η θεά που γεννήθηκε από τον αφρό – Το δελφίνι της Νηρηίδας: 2 Μύθοι του Αττικού του Παραμυθά. Πρόταση διδασκαλίας με χρήση τεχνικών δημιουργικής γραφής και νέων τεχνολογιών |
|
Υποστηρίχθηκε |
Καλογήρου Ασημίνα |
Ο ευτυχισμένος πρίγκιπας (Όσκαρ Ουάιλντ): Ασκήσεις δημιουργικής γραφής με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας |
|
Υποστηρίχθηκε |
Μητροπούλου Μελίνα Διονυσία |
Αφήγηση παραμυθιών και ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής πάνω σε αυτά |
|
Υποστηρίχθηκε |
Μπουλιτσάκη Αικατερίνη- Γεωργία |
Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής με χρήση ΤΠΕ για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας με δυσλεξία. |
|
Υποστηρίχθηκε |
Ναλμπάντη Κωνσταντίνα |
Ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών στο Νηπιαγωγείο: Μελέτη περίπτωσης στο έργο της Άλκης Ζέη «Η Μωβ ομπρέλα» |
|
Υποστηρίχθηκε |
Χονδρογιάννη Ελισσάβετ |
Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο με χρήση Σύγχρονων Τεχνολογιών |
|
Υποστηρίχθηκε |
Αλεξίου Μαρία |
Η ανάπτυξη του διαδραστικού παιδικού βιβλίου στον διεθνή και ελλαδικό χώρο |
|
Υποστηρίχθηκε |
Γκούντα Αικατερίνη |
Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών: «Το αηδόνι και το τριαντάφυλλο» του Oscar Wilde |
|
Υποστηρίχθηκε |
Βούλγαρη Αναστασία |
Τα παραμύθια και οι μύθοι ως παιδαγωγικό εργαλείο κατά την εκπαιδευτική διαδικασία στα νηπιαγωγεία |
|
Υποστηρίχθηκε |
Μαγκούτα Μαρία |
Μορφές ηλεκτρονικού βιβλίου: Βιβλιογραφική επισκόπηση και κριτική αποτίμηση |
|
Σε εξέλιξη |
Μολύβα Ελένη- Άννα |
“Το μυστικό τραγούδι της Μάτας” (Ειρήνη Μάρρα). Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών για παιδιά προσχολικής ηλικίας |
|
Σε εξέλιξη |
Παντζούκα Ευαγγελία |
Ψηφιακές Εκδοχές Δημιουργικής Γραφής για μικρά παιδιά |
|
Σε εξέλιξη |
Σαλαπασίδου Ελισάβετ |
Ψηφιακή αφήγηση: βιβλιογραφική επισκόπηση και αξιολόγηση λογισμικού |
|
Σε εξέλιξη |
Σεφερίδου Αλεξάνδρα |
Ψηφιακή Αφήγηση |
|
Σε εξέλιξη |
I.1.2 ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗΣ/ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ
Επιστημονική αρωγή ως αξιολογητής πτυχιακών εργασιών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ |
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ |
|
ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ |
1. Ψυχλούδης Παναγιώτης |
Δράση Ιστορίας για τον Μακεδονικό Αγώνα στο Νηπιαγωγείο |
|
Υποστηρίχθηκε |
2. Χαραλάμπους Χαρούλα |
Νίκος Τσιφόρος, Ελληνική Μυθολογία: Ευρετήρια ονομάτων και τόπων . |
|
Υποστηρίχθηκε |
3. Τσόγκα Σοφία |
Αναπαραστάσεις του περιβάλλοντος σε βιβλία για παιδιά προσχολικής ηλικίας. |
|
Υποστηρίχθηκε |
4. Τεληγιαννίδου Ευτυχία |
"Νίκος Τσιφόρος, Ελληνική Μυθολογία: Ευρετήρια ονομάτων και πραγμάτων και ταξινόμηση ΙΙ" |
|
Υποστηρίχθηκε |
5. Πύλιου Μαρία |
Η ιστορία- εξέλιξη του Ευρωπαϊκού θεάτρου. Εστίαση στην επίδραση της Αναγέννησης (Γαλλία, Ιταλία). Διδασκαλία και αναπαράσταση της commediadell’ arte στο τμήμα Νηπιαγωγών από τον κ. Σταμάτη Γαργαλιάνο κατά τα έτη 2010-2012 |
|
Υποστηρίχθηκε |
6. Παπανικολοπούλου Σωτηρία |
Θέατρο και Α.Μ.Ε.Α.: Η περίπτωση θεατρικής παράστασης στα ΚΕ.Κ.Υ.Κ.Α.Μ.Ε.Α. |
|
Υποστηρίχθηκε |
7. Μποζίνη Στυλιανή |
Ανθολογία για παιδιά δημοτικού: Θεματική ταξινόμηση και ευρετηρίαση Τόμος Α+Β |
|
Υποστηρίχθηκε |
8. Μπέλλου Αναστασία |
Η επίδραση του Θεάτρου στην ολόπλευρη ανάπτυξη του νηπίου |
|
Υποστηρίχθηκε |
9. Μπατσίλα Βάϊα |
Alberto Manguel "Η ιστορία της ανάγνωσης: Ευρετηρίαση και ταξινόμηση, Μέρος Α' . |
|
Υποστηρίχθηκε |
10. Μπαρδάκη Στέλλα |
Ανθολογία για παιδιά δημοτικού: Θεματική ταξινόμηση και ευρετηρίαση Τόμος Β . |
|
Υποστηρίχθηκε |
11. Μήντσε Μαρία |
"Νίκος Τσιφόρος, Ελληνική Μυθολογία: Ευρετήρια ονομάτων και πραγμάτων και ταξινόμηση Ι" |
|
Υποστηρίχθηκε |
12. Μανδήλα Κυριακή |
Μικροί παραμυθάδες στην ψηφιακή εποχή |
|
Υποστηρίχθηκε |
13. Κούκα Παρασκευή |
Τα Μοιρολόγια Saunier: Ευρετηρίαση και ταξινόμηση. |
|
Υποστηρίχθηκε |
14. Καραμπάση Ευαγγελία |
Alberto Manguel "Η ιστορία της ανάγνωσης: Ευρετηρίαση και ταξινόμηση, Μέρος Β' . |
|
Υποστηρίχθηκε |
15. Ιωαννίδου Μαγδαληνή |
"Νίκος Τσιφόρος, Ελληνική Μυθολογία: Ευρετήρια ονομάτων και πραγμάτων και ταξινόμηση ΙΙΙ" . |
|
Υποστηρίχθηκε |
16. Δράκου Κυριακή |
Πρόγραμμα για τη διδασκαλία της «ευτυχίας» στο Νηπιαγωγείο. Μια κοινωνιολογική προσέγγιση |
|
Υποστηρίχθηκε |
17. Δίγκαλη Αθηνά |
Albertο Manguel "Η ιστορία της ανάγνωσης: Ευρετηρίαση και ταξινόμηση, Μέρος Γ' . |
|
Υποστηρίχθηκε |
18. Δημητράκη Παναγιώτα |
Τα Μοιρολόγια Saunier: Ευρετηρίαση και ταξινόμηση. |
|
Υποστηρίχθηκε |
19. Κώτσαλης – Χατζηπαπάς Γεώργιος |
Αμερικάνικος Κινηματογράφος και ιστορία Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου |
|
Υποστηρίχθηκε |
20. Αγγέλογλου Αργυρώ |
Στερεότυπα αναπηρίας και κοινωνικό μοντέλο στην Παιδική Λογοτεχνία |
|
Υποστηρίχθηκε |
21. Παναγιωτοπούλου Βασιλική |
Περιγραφική ανάλυση της διαδικασίας οργάνωσης μιας θεατρικής παράστασης του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, σε εκπαιδευτικό και καλλιτεχνικό επίπεδο |
|
Υποστηρίχθηκε |
22. Κρούλη Ολυμπία |
Δραματουργική ανάλυση παιδικών θεατρικών έργων με άξονα την Παιδαγωγική |
|
Υποστηρίχθηκε |
23. Τσόγκα Δήμητρα |
Αναπαραστάσεις του δάσους στην παιδική λογοτεχνία: Ανάλυση της πλοκής των αφηγήσεων και περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά |
|
Υποστηρίχθηκε |