Πτυχιακές Εργασίες

16. 12. 05
Εμφανίσεις: 6106

   ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (ΤΜΗΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ – ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ)

Επιστημονική καθοδήγηση ως επόπτης πτυχιακών εργασιών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

I.1.1          ΕΠΟΠΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΦΟΙΤΗΤΗ

ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Αλβανού Αικατερίνη

Αναπαραστάσεις του περιβάλλοντος στην παιδική λογοτεχνία.

 

 Υποστηρίχθηκε

Καζαντζίδου Ελένη

Αποκλίνουσες συμπεριφορές σε εικονογραφημένα παιδικά βιβλία

 

Υποστηρίχθηκε

Σολάκη Ελένη

Μυθοπλαστικές αναπαραστάσεις της αναπηρία στο έργο του Ευγένιου Τριβιζά

 

Υποστηρίχθηκε

Τσολοπάνη Ιωάννα

Ανάπηροι ήρωες/ηρωίδες στην παιδική και εφηβική λογοτεχνία

 

Υποστηρίχθηκε

 Κάλφα Παρασκευή

Ο έρωτας στη λογοτεχνία του Βασίλη Παπαθεοδώρου

 

Υποστηρίχθηκε

      Χανοπούλου Μαρία

Η κατασκευή των γυναικείων χαρακτήρων στη σειρά παραμυθιών «Η Χαρά και το Γκουντούν» του Ευγένιου Τριβιζά: Αφηγηματικές Τεχνικές και Ομιλιακό Ύφος

 

Υποστηρίχθηκε

        Σαρίδη Γενοβέφα

Η θέση της γυναίκας στα παιδικά μυθιστορήματα του Ευγένιου Τριβιζά

 

Υποστηρίχθηκε

        Δεμερτζή Χριστίνα

Το ερωτικό στοιχείο σε τέσσερα έργα της Λένας Μαντά

 

Υποστηρίχθηκε

        Πουλιώτη Σοφία

Οι περιθωριακοί ήρωες στα έργα του TennesseeWilliams

 

Υποστηρίχθηκε

    Τουαντζόγλου Αναστασία

Η Δημιουργική Γραφή στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Εφαρμοσμένες προτάσεις για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού

 

Υποστηρίχθηκε

      Φιλιπποπούλου Ευαγγελία

Η δημιουργική Γραφή στην Ελλάδα στην τυπικά και άτυπη εκπαίδευση το 2012-2013

 

Υποστηρίχθηκε

      Βασιλικού Ζωή

Οι εκδόσεις και οι δημοσιεύσεις των φοιτητών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Δημιουργικής Γραφής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

 

Υποστηρίχθηκε

     Γάλλου Βεργενία

Η Δημιουργική Γραφή στο Νηπιαγωγείο: Εφαρμοσμένες προτάσεις για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού

 

Υποστηρίχθηκε

     Γκαβοτάσιου Καλλιόπη

Η Δημιουργική Γραφή στο Νηπιαγωγείο: Εφαρμοσμένες προτάσεις για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού

 

Υποστηρίχθηκε

       Μαρκοζάνη Θεανώ- Ελένη

Η πρακτική άσκηση των φοιτητών του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημιουργικής Γραφής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, κατά το σχολικό έτος 2012-2013

 

Υποστηρίχθηκε

     Μπατζιάκα Βασιλική

Η Δημιουργική Γραφή στο Νηπιαγωγείο: Εφαρμοσμένες προτάσεις για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού

 

Υποστηρίχθηκε

     Παναγιωτοπούλου Ευθαλία

Η πρακτική άσκηση των φοιτητών του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημιουργικής Γραφής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, κατά το σχολικό έτος 2012-2014

 

Υποστηρίχθηκε

       Στύλου Χριστίνα

Ο Ποιητής και Δάσκαλος Μίμης Σουλιώτης

 

Υποστηρίχθηκε

      Ασλανίδου Μαρία

Διδακτική αξιοποίηση του παραμυθιού με τη χρήση των ψηφιακών μέσων

 

Υποστηρίχθηκε

     Καραγιαννίδης Ιωάννης

Πώς η πόλη της Θεσσαλονίκης αποτυπώνεται μέσα από τα έργα των πεζογράφων

 

Υποστηρίχθηκε

     Χρήστου Σπυριδούλα

Ασκήσεις δημιουργικής γραφής στο δημοτικό σχολείο

 

Υποστηρίχθηκε

     Δανιηλίδη Ειρήνη

Διδασκαλία Λογοτεχνίας με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και τεχνικών Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο. «Όλα δικά μου» της  Nele Moost

 

Υποστηρίχθηκε

     Τούρλα Ελένη

Ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας με χρήση ΤΠΕ

 

Υποστηρίχθηκε

     Τζουανάκη Ελευθερία

Αφήγηση παραμυθιού και δραστηριότητες δημιουργικής γραφής στο νηπιαγωγείο με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών

 

Υποστηρίχθηκε

     Χονδρογιάννη Μαρία

Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών για το Νηπιαγωγείο και την Α΄ τάξη Δημοτικού: «Ο Τάκης ο σπουργιτάκης»

 

Υποστηρίχθηκε

     Κραμπουκούκη Γεωργία

Διδασκαλία παραμυθιών με χρήση Τ.Π.Ε. και τεχνικών Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο

 

Υποστηρίχθηκε

     Σαραντίδου Πολυξένη

Η διαφορετικότητα μέσα από ασκήσεις δημιουργικής γραφής για το νηπιαγωγείο και τη χρήση των σύγχρονων μέσων της τεχνολογίας -  Με τη μέθοδο project -

 

Υποστηρίχθηκε

     Μάλλιου Πολυξένη

Σύγχρονες τεχνολογίες και Ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής στη Σχολική Τάξη: η περίπτωση των προγραμμάτων δημιουργικής γραφής

 

Υποστηρίχθηκε

    Γιόκα Ελισσάβετ

Δημιουργική Γραφή στα Μαθηματικά με χρήση ΤΠΕ – Δραστηριότητες για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας

 

Υποστηρίχθηκε

     Γιάννου Ιωσήφ

Ο ρόλος και η λειτουργία των χαρακτήρων στα έργα "Βαμμένα κόκκινα μαλλιά"

 

Υποστηρίχθηκε

     Εσερίδη Χριστίνα

Ο ποντικός, η ελαφίνα, η χελώνα και το κοράκι: Πρόταση διδακτικής αξιοποίησης τεχνικών δημιουργικής γραφής με τη συνδρομή σύγχρονων τεχνολογιών

 

Υποστηρίχθηκε

     Ζαροτιάδου Ζωή

Συνδυασμός κειμένου και εικόνας σε έργα του Ευγένιου Τριβιζά. Μια ποιοτική ανάλυση

 

Υποστηρίχθηκε

     Καλαμάρα Παρασκευή

Η θεά που γεννήθηκε από τον αφρό – Το δελφίνι της Νηρηίδας: 2 Μύθοι του Αττικού του Παραμυθά. Πρόταση διδασκαλίας με χρήση τεχνικών δημιουργικής γραφής και νέων τεχνολογιών

 

Υποστηρίχθηκε

     Καλογήρου Ασημίνα

Ο ευτυχισμένος πρίγκιπας (Όσκαρ Ουάιλντ): Ασκήσεις δημιουργικής γραφής με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας

 

Υποστηρίχθηκε

     Μητροπούλου Μελίνα Διονυσία

Αφήγηση παραμυθιών και ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής πάνω σε αυτά

 

Υποστηρίχθηκε

     Μπουλιτσάκη Αικατερίνη- Γεωργία

Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής με χρήση ΤΠΕ για παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας με δυσλεξία.

 

Υποστηρίχθηκε

     Ναλμπάντη Κωνσταντίνα

Ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών στο Νηπιαγωγείο: Μελέτη περίπτωσης στο έργο της Άλκης Ζέη «Η Μωβ ομπρέλα»

 

Υποστηρίχθηκε

     Χονδρογιάννη Ελισσάβετ

Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο με χρήση Σύγχρονων Τεχνολογιών

 

Υποστηρίχθηκε

     Αλεξίου Μαρία

Η ανάπτυξη του διαδραστικού παιδικού βιβλίου στον διεθνή και ελλαδικό χώρο

 

Υποστηρίχθηκε

     Γκούντα Αικατερίνη

Δραστηριότητες Δημιουργικής Γραφής στο Νηπιαγωγείο με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών: «Το αηδόνι και το τριαντάφυλλο» του Oscar Wilde

 

Υποστηρίχθηκε

     Βούλγαρη Αναστασία

Τα παραμύθια και οι μύθοι ως παιδαγωγικό εργαλείο κατά την εκπαιδευτική διαδικασία στα νηπιαγωγεία

 

Υποστηρίχθηκε

      Μαγκούτα Μαρία

Μορφές ηλεκτρονικού βιβλίου: Βιβλιογραφική επισκόπηση και κριτική αποτίμηση

 

Σε εξέλιξη

     Μολύβα Ελένη- Άννα

“Το μυστικό τραγούδι της Μάτας” (Ειρήνη Μάρρα). Δραστηριότητες δημιουργικής γραφής με χρήση σύγχρονων τεχνολογιών για παιδιά προσχολικής ηλικίας

 

Σε εξέλιξη

     Παντζούκα Ευαγγελία

Ψηφιακές Εκδοχές Δημιουργικής Γραφής για μικρά παιδιά

 

Σε εξέλιξη

Σαλαπασίδου Ελισάβετ

Ψηφιακή αφήγηση: βιβλιογραφική επισκόπηση και αξιολόγηση λογισμικού

 

Σε εξέλιξη

      Σεφερίδου Αλεξάνδρα

Ψηφιακή Αφήγηση

 

Σε εξέλιξη

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.1.2          ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΗΣ/ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ

Επιστημονική αρωγή ως αξιολογητής πτυχιακών εργασιών του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

1.      Ψυχλούδης Παναγιώτης

Δράση Ιστορίας για τον Μακεδονικό Αγώνα στο Νηπιαγωγείο

 

Υποστηρίχθηκε

2.      Χαραλάμπους Χαρούλα

Νίκος Τσιφόρος, Ελληνική Μυθολογία: Ευρετήρια ονομάτων και τόπων .

 

Υποστηρίχθηκε

3.      Τσόγκα Σοφία

Αναπαραστάσεις του περιβάλλοντος σε βιβλία για παιδιά προσχολικής ηλικίας.

 

Υποστηρίχθηκε

4.      Τεληγιαννίδου Ευτυχία

"Νίκος Τσιφόρος, Ελληνική Μυθολογία: Ευρετήρια ονομάτων και πραγμάτων και ταξινόμηση ΙΙ"

 

Υποστηρίχθηκε

5.      Πύλιου Μαρία

Η ιστορία- εξέλιξη του Ευρωπαϊκού θεάτρου. Εστίαση στην επίδραση της Αναγέννησης (Γαλλία, Ιταλία). Διδασκαλία και αναπαράσταση της commediadellarte στο τμήμα Νηπιαγωγών από τον κ. Σταμάτη Γαργαλιάνο κατά τα έτη 2010-2012

 

Υποστηρίχθηκε

6.      Παπανικολοπούλου Σωτηρία

Θέατρο και Α.Μ.Ε.Α.: Η περίπτωση θεατρικής παράστασης στα ΚΕ.Κ.Υ.Κ.Α.Μ.Ε.Α.

 

Υποστηρίχθηκε

7.      Μποζίνη Στυλιανή

Ανθολογία για παιδιά δημοτικού: Θεματική ταξινόμηση και ευρετηρίαση Τόμος Α+Β

 

Υποστηρίχθηκε

8.      Μπέλλου Αναστασία

Η επίδραση του Θεάτρου στην ολόπλευρη ανάπτυξη του νηπίου

 

Υποστηρίχθηκε

9.      Μπατσίλα Βάϊα

Alberto Manguel  "Η ιστορία της ανάγνωσης: Ευρετηρίαση και ταξινόμηση, Μέρος Α' .

 

Υποστηρίχθηκε

10.  Μπαρδάκη Στέλλα

Ανθολογία για παιδιά δημοτικού: Θεματική ταξινόμηση και ευρετηρίαση Τόμος Β .

 

Υποστηρίχθηκε

11.  Μήντσε Μαρία

"Νίκος Τσιφόρος, Ελληνική Μυθολογία: Ευρετήρια ονομάτων και πραγμάτων και ταξινόμηση Ι"

 

Υποστηρίχθηκε

12.  Μανδήλα Κυριακή

Μικροί παραμυθάδες στην ψηφιακή εποχή

 

Υποστηρίχθηκε

13.  Κούκα Παρασκευή

Τα Μοιρολόγια Saunier: Ευρετηρίαση και ταξινόμηση.

 

Υποστηρίχθηκε

14.  Καραμπάση Ευαγγελία

Alberto Manguel  "Η ιστορία της ανάγνωσης: Ευρετηρίαση και ταξινόμηση, Μέρος Β' .

 

Υποστηρίχθηκε

15.  Ιωαννίδου Μαγδαληνή

"Νίκος Τσιφόρος, Ελληνική Μυθολογία: Ευρετήρια ονομάτων και πραγμάτων και ταξινόμηση ΙΙΙ" .

 

Υποστηρίχθηκε

16.  Δράκου Κυριακή

Πρόγραμμα για τη διδασκαλία της «ευτυχίας» στο Νηπιαγωγείο. Μια κοινωνιολογική προσέγγιση

 

Υποστηρίχθηκε

17.  Δίγκαλη Αθηνά

Albertο Manguel  "Η ιστορία της ανάγνωσης: Ευρετηρίαση και ταξινόμηση, Μέρος Γ' .

 

Υποστηρίχθηκε

18.  Δημητράκη Παναγιώτα

Τα Μοιρολόγια Saunier: Ευρετηρίαση και ταξινόμηση.

 

Υποστηρίχθηκε

19.  Κώτσαλης – Χατζηπαπάς Γεώργιος

Αμερικάνικος Κινηματογράφος και ιστορία Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου

 

Υποστηρίχθηκε

20.  Αγγέλογλου Αργυρώ

Στερεότυπα αναπηρίας και κοινωνικό μοντέλο στην Παιδική Λογοτεχνία

 

Υποστηρίχθηκε

21.  Παναγιωτοπούλου Βασιλική

Περιγραφική ανάλυση της διαδικασίας οργάνωσης μιας θεατρικής παράστασης του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, σε εκπαιδευτικό και καλλιτεχνικό επίπεδο

 

Υποστηρίχθηκε

22.  Κρούλη Ολυμπία

Δραματουργική ανάλυση παιδικών θεατρικών έργων με άξονα την Παιδαγωγική

 

Υποστηρίχθηκε

23.  Τσόγκα Δήμητρα

Αναπαραστάσεις του δάσους στην παιδική λογοτεχνία: Ανάλυση της πλοκής των αφηγήσεων και περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά

 

Υποστηρίχθηκε