Books and book chapters

 

  1. Zoupidis, A., Spyrtou, A., Malandrakis, G. and Kariotoglou, P., (2015). A Teaching Learning Sequence for introducing inquiry aspects and density as materials’ property, in floating / sinking phenomena: the process of the sequence refinement. In Psillos, Dimitris; Kariotoglou, Petros (Eds.), Iterative design of teaching-learning sequences: introducing the science of materials in european schools. Springer. ISBN 978-94-007-7807-8 (Hardcover).(http://www.springer.com/education+%26+language/science+education/book/978-94-007-7807-8)
  2. Μαλανδράκης, Γ. & Παπαδοπούλου, Π. (2016). Προβλήματα και δυσκολίες κατανόησης του φαινομένου του θερμοκηπίου από φοιτήτριες/τές Παιδαγωγικών Σχολών. Στο Γ. Νικολάου και Κ. Κώτσης (Επιμ.) “Περιβάλλον, Εκπαίδευση. Γεωγραφία”, Τιμητικός τόμος για τον Ομότιμο καθηγητή Κατσίκη Α., Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Εκδόσεις Πεδίο. ISBN 978-960-546-522-3
  3. Μαλανδράκης, Γ. & Σκάρκος, Χ. (2012). Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας στο δημοτικό σχολείο: Τι πραγματικά κατανοούν οι μαθητές/τριες; Στο Wolf Michael Roth, Agustin Aduriz – Bravo, Ευαγγελία Αγγελίδου, Παρασκευή Αγγέλου, Σίμος Αναγνωστάκης, Davide Boni, Olmes Bisi, Διονύσης Βαβουγυιός, Αγγελική Βελλοπούλου, Ειρήνη Γκούσκου,Paola Cagliari, Μαρίντα Εργαζάκη, Βασιλική Ζόγκζα, Χαρίκλεια Θεοδωράκη, Κατερίνα Καζέλα, Δόμνα – Μίκα Κακανά, Μιχάλης Καλογιαννάκης, Πέτρος Καριωτόγλου, Παναγιώτης Κόκκοτας, Δημήτρης Κολιόπουλος, Ελένη Κολοκούρη, Κωνσταντίνος Κορφιάτης, Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου, Χρυστάλλα Λουλλή, Κατερίνα Μαλαμίτσα, Γεώργιος Μαλανδράκης, Ζαμπέλ Μουρατιάν, Παναγιώτης Μιχαηλίδης, Χαρίτων Πολάτογλου, Τζένη Παγγέ, κ.ά. Συλλογικό έργο: Κοινωνιογνωστικές και κοινωνικοπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδακτική των φυσικών επιστημών στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία (Sociocognitive and Sociocultural Approaches to Science in Early Childhood). Επιμέλεια: Πλακίτση Α., Αθήνα, Πατάκης. ISBN 978-960-16-3828-7.
  4. Μαλανδράκης, Γ. (2012). Διερεύνηση τοπικών οικολογικών διαταραχών μέσω πειραμάτων με επικίνδυνα προϊόντα οικιακής και σχολικής χρήσης. Δυνατότητες αντιμετώπισης των διαταραχών μέσα από την εκπαίδευση στα πλαίσια διδακτικής παρέμβασης με στόχο την εννοιολογική αλλαγή. Στο Ε. Φλογαΐτη και Α. Γεωργόπουλος (Εκδ.) «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: ερευνητικές εργασίες στην Ελλάδα», Αθήνα, Πεδίο Α.Ε. ISBN 978-960-546-076-1.
  5. Μαλανδράκης, Γ. (2005). Σχέσεις περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και εκπαίδευσης στις φυσικές επιστήμες: Μια αναπόφευκτη και συνάμα εποικοδομητική συνεργασία. Στο Α. Γεωργόπουλος (Εκδ.) “Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Ο νέος πολιτισμός που αναδύεται”, Αθήνα, Gutenberg. ISBN 978-960-01-1014-X.