ΣΧΟΛΗ |
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
4312 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
1 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 0 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
0 | 6 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | |||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | |||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | |||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Γενικές
Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα αντικείμενο έχει την εισαγωγή των φοιτητών στις έννοιες και στις αρχές της Περιβαλλοντικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Σκοπός του μαθήματος είναι ο φοιτητής να κατανοήσει τις έννοιες της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής και μέσα από την μελέτη περιβαλλοντικών προγραμμάτων να αντιληφθεί την διαμόρφωση περιβαλλοντικής συμπεριφοράς και στάσεων και πώς αυτά εφαρμόζονται. Το περιεχόμενο του μαθήματος έχει ως εξής: Τα περιβαλλοντικά προβλήματα, τα αίτια τους και η αειφορία, Επιστήμη, ύλη, ενέργεια και συστήματα, Οικοσυστήματα: τι είναι και πως λειτουργούν, Βιοποικιλότητα και εξέλιξη, Αλληλεπιδράσεις ειδών, οικολογική διάδοχη και έλεγχος πληθυσμών, Ο ανθρώπινος πληθυσμός και η αστικοποίηση, Κλίμα και βιοποικιλότητα, Διατήρηση της βιοποικιλότητας, Παραγωγή τροφής και περιβάλλον, Υδατικοί πόροι και ρύπανση των υδάτων, Γεωλογία και μη ανανεώσιμοι ορυκτοί πόροι, Ενεργειακοί πόροι, Περιβαλλοντικοί κίνδυνοι και ανθρώπινη υγεία, Ατμοσφαιρική ρύπανση, κλιματική αλλαγή και αραίωσης της στοιβάδας του όζοντος, Στερεά και επικίνδυνα απόβλητα, Οικονομικά του περιβάλλοντος, περιβαλλοντική πολιτική και περιβαλλοντικές κοσμοθεωρίες. |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
|||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
|||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : |
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |