ΣΧΟΛΗ |
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
4201 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
1 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΙΜΗΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 0 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
0 | 6 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | |||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | |||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | |||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Γενικές
Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ο υπολογιστικός σχεδιασμός είναι μία μέθοδος σχεδιασμού στην οποία ορίζουμε την γεωμετρία μέσα από παραμέτρους και κανόνες. Στην ουσία είναι μία διαδικασία η οποία βασίζεται στην αλγοριθμική σκέψη. Με άλλα λόγια, με την χρήση του παραμετρικού σχεδιασμού μας δίνεται η δυνατότητα να αλλάξουμε κάποιες παραμέτρους (διατάσεις ή περιορισμούς) της γεωμετρίας μας με σκοπό την δημιουργία μίας νέας μορφής. Πιο συγκεκριμένα το μάθημα διερευνά τη σχέση μεταξύ υπολογιστικών εργαλείων και σχεδιασμού προϊόντων. Στόχος είναι η προσέγγιση μιας νέας εικόνας, μορφής και γεωμετρίας δεδομένης της σχέσης μεταξύ της σχεδιαστικής πρόθεσης και αρχικής και δομημένης μορφής. Οι φοιτητές και οι φοιτήτριες έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν ειδικές δεξιότητες στην υπολογιστική σχεδίαση προϊόντων όπου βασίζονται σε μορφές και μοτίβα που συναντώνται στη φύση. Το περιεχόμενο του μαθήματος έχει ως εξής: Βασικές αρχές υπολογιστικής σχεδίασης, Η εξέλιξη της υπολογιστικής σχεδίασης, Θέματα ψηφιακής κατασκευής προϊόντων, Διαδικασίες, μεθοδολογίες και εργαλεία υπολογιστικού σχεδιασμού, Γλώσσες προγραμματισμού βασισμένες σε κείμενο, Γλώσσες προγραμματισμού βασισμένες σε γραφικά στοιχεία, Προχωρημένες γνώσεις στο σχεδιασμό με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή, Μοντέρνες τεχνικές και μέθοδοι παραγωγής, Ειδικά θέματα στη βιομιμητική, Λογικές πράξεις, Μαθηματικές πράξεις, Διαχείριση δεδομένων, Τεχνικές σχεδίασης, Σχεδιασμός μέσω εικόνων, Σχεδιασμός μέσω γεωμετριών, Σχεδιασμός μέσω τεχνικών τεμαχισμού γεωμετρίας, Σχεδιασμός μέσω κατασκευής, Σχεδιασμός επιφανειών. |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
|||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
|||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : |
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |