ΣΧΟΛΗ |
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
2302 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
1 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 0 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
0 | 6 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | |||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | |||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | |||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | |||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση των μεθόδων και αλγορίθμων που χρησιμοποιούνται στην οργάνωση μιας παραγωγικής διαδικασίας με στόχο την καλύτερη κατά το δυνατόν λειτουργία της. Περιλαμβάνει μεθοδολογίες για τη λήψη διοικητικών αποφάσεων με μαθηματικά πρότυπα και ποσοτικές μεθόδους. Συγκεκριμένα, παρουσιάζονται μέθοδοι που είναι κατάλληλες για προβλήματα διαχείρισης αποθεμάτων, προβλέψεων, προγραμματισμού έργων και ουρών αναμονής. Κοινό χαρακτηριστικό όλων αυτών των προβλημάτων είναι ότι η λύση τους μπορεί να προσδιοριστεί αναλυτικά, αφού προηγουμένως κατασκευαστεί ένα μαθηματικό πρότυπο ή μοντέλο που τα περιγράφει. Το περιεχόμενο του μαθήματος έχει ως εξής: Μέθοδοι προβλέψεων, Διαχείριση αποθεμάτων, Καθοριστικά πρότυπα αποθεμάτων, Στοχαστικά πρότυπα αποθεμάτων, Ανάλυση ABC , Προγραμματισμός έργων, Συστήματα ουρών αναμονής. | |
Γενικές
Ικανότητες |
|
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
|||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
|||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : |
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |