ΣΧΟΛΗ |
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
Προπτυχιακό |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
1001 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
1 | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
Διαλέξεις | 3 | ||||
Εργαστήριο / Εργ. Ασκήσεις | 0 | ||||
Ασκήσεις (Πράξης κ.λ.π.) | 0 | ||||
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ |
3 | 6 | |||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΓΕΝΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ. | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ | ΕΛΛΗΝΙΚΗ/ΑΓΓΛΙΚΗ | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΝΑΙ | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://
|
2. ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
Σκοπός αυτού του μαθήματος είναι να εισαγάγει τον φοιτητή στις έννοιες και τις τεχνικές της Γραμμικής Άλγεβρας και του Διαφορικού/Ολοκληρωτικού Λογισμού. Ο μαθητής μαθαίνει να χειρίζεται προβλήματα που αφορούν πίνακες, ορίζουσες, γραμμικά συστήματα, παραγώγους και ολοκληρώματα πραγματικών συναρτήσεων μιας μεμονωμένης πραγματικής μεταβλητής. Εξετάζονται διάφορα προβλήματα που σχετίζονται με τα παραπάνω θέματα. Με την επιτυχή ολοκλήρωση αυτής της ενότητας, οι φοιτητές θα είναι σε θέση: 1. Να κατανοήσουν και να χειριστούν τις έννοιες του πίνακα και της ορίζουσας. 2. Να επιλύσουν γραμμικά συστήματα. 3. Να διερευνήσουν προβλήματα μαθηματικής ανάλυσης που προέρχονται από διάφορες εφαρμογές. |
|
Γενικές
Ικανότητες |
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι φοιτητές θα έχουν την δυνατότητα εφαρμογής των προηγούμενων τεχνικών για την επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν από άλλες επιστήμες. |
3. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Πίνακες Βασικές πράξεις σε πίνακες (άθροισμα, κλιμακωτό γινόμενο, γινόμενο πίνακα και οι ιδιότητές του, αντιστροφή πίνακα, χαρακτηριστικά πολυωνύμων και χαρακτηριστικές τιμές). • Ορίζουσες Η έννοια της ορίζουσας, ο υπολογισμός των οριζουσών, οι ιδιότητες των οριζόντων και οι εφαρμογές. • Γραμμικά Συστήματα • Παράγωγος πραγματικής συνάρτησης μεμονωμένης πραγματικής μεταβλητής, εφαπτομένη εξίσωση σε σημείο καμπύλης, εφαρμογές. • Ολοκλήρωμα πραγματικής συνάρτησης μεμονωμένης πραγματικής μεταβλητής (μέθοδοι ολοκλήρωσης, οριστικό ολοκλήρωμα και εφαρμογές). |
4. ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Θεωρία, δια ζώσης | ||||||||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
Xρήση εποπτικών μέσων Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
||||||||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
ΘΕΩΡΙΑ: i. Δύο γραπτές εξετάσεις κατά τη διάρκεια του εξαμήνου. ii. Τελική γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου. |
5. ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-Προτεινόμενη Βιβλιογραφία : |
• A.Petrakis D.Petraki, L.Petraki. Mathematics I. Editions Thales. • S. Bozapalidis. Introduction to Linear Algebra, Thessaloniki 2010. • Spiegel M.R., Advanced Mathematics, SCHAUM’S OUTLINE SERIES, MacGraw-Hill, New York. |
-Συναφή επιστημονικά περιοδικά: |